افزوده شدن پشتیبانی از اثرانگشت به ویندوزفون

موبنا – سرانجام پس از مدت‌ها انتظار، قابلیت لاگین شدن به ویندوزفون توسط شرکت مایکروسافت برای پلتفرم همراه ویندوز ۱۰ عرضه‌ شده است. درست در زمان عرضه ویندوز ۱۰ بود که مایکروسافت سخنانی درباره روش‌های متفاوت برای ورود به سیستم‌عامل ویندوز فون را به‌عنوان بخشی از مزایای جدیدی از این نسخه از سیستم‌عامل معرفی کرده …

موبنا – سرانجام پس از مدت‌ها انتظار، قابلیت لاگین شدن به ویندوزفون توسط شرکت مایکروسافت برای پلتفرم همراه ویندوز ۱۰ عرضه‌ شده است.

درست در زمان عرضه ویندوز ۱۰ بود که مایکروسافت سخنانی درباره روش‌های متفاوت برای ورود به سیستم‌عامل ویندوز فون را به‌عنوان بخشی از مزایای جدیدی از این نسخه از سیستم‌عامل معرفی کرده بود.

با این‌ وجود مدت‌زمانی بسیار طولانی از عرضه این سیستم‌عامل گذشته و بازهم خبری از چنین امکاناتی بر روی همراه‌های ویندوزی نشده بود.

به‌تازگی اخبار منتشر شده حاکی از آن هستند که سرانجام این پروژه به‌صورت عملیاتی درآمده و کاربران ویندوز فون می‌توانند از طریق حسگرهای زیستی به این سیستم‌عامل وارد شوند.

بر اساس این اطلاعات قرار است تا سیستم حسگرهای اثرانگشت که بر روی سیستم‌عامل اندروید و iOS با استقبال بسیار زیادی روبرو شده است، بر روی ویندوزفون نیز قابل‌دسترسی بوده و کاربران این سیستم‌عامل بتوانند از این طریق به دستگاه خود وارد شوند.

شایان‌ذکر است که این قابلیت تنها بر روی ویندوزفون نسخه ۱۰ موجود خواهد بود و برای استفاده از آن نمی‌توان بر روی نسخه‌های قدیمی ویندوزفون حساب باز کرد.

 منبع: رایورز 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا