برگزاری مراسم تودیع‌ومعارفه رییس صداوسیما

موبنا – در این مراسم حکم مقام معظم رهبری رسما به علی‌عسکری اهدا و از تلاش‌های محمد سرافراز قدردانی شد. حجت‌الاسلام رسول محلاتی به نمایندگی از حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی – رییس دفتر مقام معظم رهبری – حکم رهبری را قرائت و به عبدالعلی علی‌عسکری اهدا کرد. در این مراسم محمد سرافراز با ارائه گزارشی از …

موبنا – در این مراسم حکم مقام معظم رهبری رسما به علی‌عسکری اهدا و از تلاش‌های محمد سرافراز قدردانی شد.

حجت‌الاسلام رسول محلاتی به نمایندگی از حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی – رییس دفتر مقام معظم رهبری – حکم رهبری را قرائت و به عبدالعلی علی‌عسکری اهدا کرد.

در این مراسم محمد سرافراز با ارائه گزارشی از اقدامات ۱۸ ماهه‌ی خود در سمت ریاست سازمان صداوسیما خاطرنشان کرد: سازمان صداوسیما در این مقطع با مسائل زیادی هم در حوزه گفتمانی، هم مسائل سیاسی و هم مسائل فرهنگی و رسانه‌ای دست به گریبان است؛ این چالش‌ها همچنان ادامه دارد و مدیر صحیحی همچون آقای علی‌عسکری از عهده‌ی آن برخواهد آمد.

رییس سابق سازمان صداوسیما در بخش دیگری از صحبت‌هایش خطاب به حاضران، به خاطر قصورهایی که در دوره ریاستش در سازمان صداوسیما اتفاق افتاد، طلب عفو کرد.

علی‌عسکری – رییس سازمان صداوسیما – هم در بخشی از صحبت‌هایش ضمن تشکر از حمایت‌های محمد سرافراز، درباره مسائلی همچون مقابله با رسانه‌های رقیب صحبت کرد. او از نیروهای صداوسیما، به عنوان راهبردی ترین عوامل این سازمان یاد کرد.

در مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان صداوسیما، علی‌اصغر پورمحمدی – معاون سیما – در ابتدا اعلام کرد که قرار نبوده است در این مراسم سخنرانی کند.

او سپس در بخشی از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد:‌ آقای سرافراز یک پدیده بود؛ همان‌طور که آقای علی‌عسکری یک پدیده است. آقای ضرغامی هم پدیده بودند و هستند.

معاون سیما در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به تغییرات ساختاری صداوسیما در دوره ریاست محمد سرافراز، تصریح کرد: یکی از دلایلی که ایشان در اجرا و عمل ناکام ماندند، این بود که می‌خواستند چند کار را با هم انجام بدهند. این در حالی است که ما در کشور ملاحظات بسیاری داریم و نمی‌توان یک دفعه انقلاب کرد. ایشان نتوانستند این چند کار را با هم انجام دهند و شاید ما مدیران به عنوان معاونان ایشان یاران خوب و لایقی نبودیم که ایشان را همراهی کنیم.

به گزارش ایسنا، در این مراسم بسیاری از هنرمندان، همچنین معاونان و مدیران جدید و قدیم صداوسیما در سالن همایش‌های جام جم حاضر بودند.

از جمله مهمانانی که می‌توان به حضور آن‌ها در این مراسم اشاره کرد علی لاریجانی، نوش‌آبادی، نهاوندی، جمشید مشایخی، داود میرباقری، رادیوش اسدزاده، سید محمود دعایی، جواد شمقدری، محمودرضا تخشید، محمد مسعود و محمدرضا شریفی‌نیا هستند.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا