آتش سوزی درکارخانه کاغذپارس هفت تپه

موبنا – عبدالحسین معظم فر اظهار کرد: حادثه آتش سوزی در حوالی ساعت ۱۸ عصر امروز دوشنبه در بخشی از محوطه ذخیره نگهداری باگاس در کارخانه کاغذ پارس هفت تپه به وقوع پیوست که با وزش باد شدید آتش سوزی گسترش یافته است. وی با بیان اینکه پس از وقوع این آتش سوزی گسترده ماموران …

موبنا – عبدالحسین معظم فر اظهار کرد: حادثه آتش سوزی در حوالی ساعت ۱۸ عصر امروز دوشنبه در بخشی از محوطه ذخیره نگهداری باگاس در کارخانه کاغذ پارس هفت تپه به وقوع پیوست که با وزش باد شدید آتش سوزی گسترش یافته است.

وی با بیان اینکه پس از وقوع این آتش سوزی گسترده ماموران آتش نشانی به همراه تجهیزات خود از شهرهای شوش، حر، الوان، شاوور و شرکت های اطراف به محل حادثه در کارخانه کاغذ پارس هفت تپه اعزام شده اند، افزود: دو خودروی سنگین و یک اکیپ شش نفره نیز از سوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان دزفول به محل این آتش سوزی برای عملیات مهار آتش اعزام شده اند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول با اشاره به اینکه این حادثه آتش سوزی هیچ گونه تلفات جانی نداشته است، گفت: گستردگی این آتش سوزی بسیار زیاد است و با وجود اينکه ماموران آتش نشانی از شهرهای مختلف در حال مهار آن هستند اما هنوز هم این آتش سوزی ادامه دارد بنابراین زمان دقیق اطفای آن مشخص نیست و امکان دارد که چندین ساعت طول بکشد.

معظم فر ادامه داد: به صورت مکرر در حال تماس با همکاران مستقرخود در محل حادثه هستیم تا در صورت نیاز به کمک های بیشتر، تدابیر لازم اندیشیده شود هر چند تمام توان ما در آتش نشانی دزفول اعزام همین دو خودرو و اکیپ شش نفره بود.

کارخانه کاغذ پارس هفت تپه بزرگترین کارخانه تولید کاغذ در کشور است.

 منبع: مهر 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا