بهترین لوازم جانبی الکترونیکی جهان مخصوص دوچرخه‌سواران + عکس

موبنا، میثم لطفی – گوشی هوشمند این روزها انواع قابلیت های مورد نیاز کاربران را در اختیار آنها می‌گذارد و بدیهی است که حین دوچرخه‌سواری هم می‌توان بسیاری از این قابلیت‌ها را مورد استفاده قرار داد. سیستم‌های ارتباطی، نقشه‌های مسیریاب، سرویس پخش موسیقی و … از جمله قابلیت‌های گوشی هوشمند محسوب می‌شوند که حین دوچرخه‌سواری …

موبنا، میثم لطفی – گوشی هوشمند این روزها انواع قابلیت های مورد نیاز کاربران را در اختیار آنها می‌گذارد و بدیهی است که حین دوچرخه‌سواری هم می‌توان بسیاری از این قابلیت‌ها را مورد استفاده قرار داد.

سیستم‌های ارتباطی، نقشه‌های مسیریاب، سرویس پخش موسیقی و … از جمله قابلیت‌های گوشی هوشمند محسوب می‌شوند که حین دوچرخه‌سواری مورد استفاده قرار می‌گیرند. با این وجود لوازم جانبی فراوانی ارایه شده‌اند که می‌توانند امکانات گوشی هوشمند را برای دوچرخه‌سواران ارتقا دهند.

در اینجا لیست بهترین لوازم جانبی الکترونیکی برای دوچرخه‌سواران ارایه شده است که هر یک از آنها می‌توانند قابلیت‌ها و امکانات متفاوتی را در اختیار این گروه از کاربران بگذارند.

گجت Graava – قیمت: ۲۵۰ دلار – این محصول یک دوربین دیجیتالی کاربردی است که به گوشی هوشمند شما امکان می‌دهد به صورت حرفه‌ای تصویربرداری کند. این دوربین ۸ مگاپیکسلی از حسگرهای مسیریاب، شتاب‌سنج، سیستم صوتی و … در گوشی استفاده می‌کند و قادر است با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه و با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل فیلمبرداری کند.

1-Graava

گجت Bonx – قیمت: ۱۴۰ دلار – این محصول شبیه به یک هدفون کوچک ساخته شده است که به دوچرخه‌سوار امکان می‌دهد از طریق بلوتوث به صورت بی‌سیم به گوشی هوشمند متصل شوند و از دو طریق با دوستان خود ارتباط برقرار کنند. با این هدفون هوشمند می‌توان ارتباط صوتی و تصویری برقرار کرد.

2-Bonx

گجت NYNE Multimedia Inc Cruiser – قیمت: ۳۳ دلار – این یک اسپیکر بلوتوث است که حین دوچرخه‌سواری موسیقی دلخواه شما را با بهترین کیفیت پخش می‌کند. این گجت کوچک امکان برقراری تماس‌های صوتی را هم فراهم می‌آورد و برای آن میکروفون داخلی هم در نظر گرفته شده است.

3-NYNE Multimedia Inc Cruiser

گجت FlyKly Smart Wheel – قیمت: ۹۹۹ دلار – این سیستم هوشمند به چرخ‌های دوچرخه متصل می‌شود و از یک موتور الکتریکی، چند باتری و حسگرهای هوشمند تشکیل شده است. با این گجت می‌توانید دماسنج هوشمند، چراغ قوه، سیستم مسیریاب، سیستم حرکتی خودران و … داشته باشید و به عبارت دیگر، دوچرخه معمولی را به دوچرخه برقی هوشمند تبدیل کنید.

4-FlyKly Smart Wheel

گجت Haizeاین محصول یک سیستم مسیریاب کوچک برای دوچرخه‌سوارانی است که مسیرهای شهری را انتخاب می‌کنند. به کمک این دستگاه دایره‌ای کوچک و اپلیکیشن مربوط به آن که روی گوشی هوشمند نصب می‌شود، به راحتی می‌توانید همه مسیرها را در کوتاه‌ترین زمان پیدا کنید.

5-Haize

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا