اپلیکیشن جدید Spaces گوگل برای ارتباط آسان میان کاربران

موبنا، میثم لطفی – در حالی که این روزها روش‌های مختلف برای برقراری ارتباط و به اشتراک گذاری اطلاعات در دنیای مجازی وجود دارد، گوگل بر این باور است که می‌تواند سیستم‌های بهتر و کارآمدتری را در اختیار کاربران خود قرار دهد. شرکت گوگل اپلیکیشن جدیدی را با نام Spaces عرضه کرده است که صاحبان …

موبنا، میثم لطفی – در حالی که این روزها روش‌های مختلف برای برقراری ارتباط و به اشتراک گذاری اطلاعات در دنیای مجازی وجود دارد، گوگل بر این باور است که می‌تواند سیستم‌های بهتر و کارآمدتری را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

شرکت گوگل اپلیکیشن جدیدی را با نام Spaces عرضه کرده است که صاحبان دستگاه‌های موبایلی مبتنی بر سیستم‌های عامل اندروید، iOS و سیستم‌های رایانه‌ای می‌توانند از آن استفاده کنند.

google Spaces app2

ابزار کابردی Spaces در ظاهر شبیه به شبکه اجتماعی Google+ و چرخه‌های آن تعریف شده است. زیرا مکانیسم اصلی Spaces به این صورت تعریف شده است که افراد می‌توانند گروه‌های کوچک دوستی را در آن تشکیل دهند.

کاربران در این ابزار موبایلی می‌توانند از طریق کانال‌های ارتباطی دعوت شون و در آنها عضویت پیدا کنند. همچنین این امکان وجود دارد تا هر کاربر دوستان، خانواده یا اطرافیان خود را به گروه مورد نظر دعوت کند تا با آنها گفت‌وگوی خصوصی یا عمومی داشته باشد.

مشترکان این ابزار جدید می‌توانند فضاها یا Space مختلف برای ارتباط تعریف کنند و از آخرین مقالات خوانده شده گرفته تا ویدیوهای جدید یوتیوب را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

اپلیکیشن Spaces گوگل گفت‌وگوهای موضوعی را برای کاربران آسان می‌کند، قابلیت جست‌وجو به دنبال موضوع خاص را فراهم می‌سازد و تاریخچه صحبت‌ها و متن‌های رد و بدل شده را ارایه می‌دهد.

شرکت گوگل قصد دارد این هفته در کنفرانس سالانه Google I/O از این اپلیکیشن موبایلی به عنوان یکی از راه‌های ارتباطی جدید بین کاربران رونمایی کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا