حمله اراذل و اوباش مست به مردم در پارک سمیه

موبنا – ساعت ۱۹:۰۰ سیزدهم اردیبهشت ماه سال جاری در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ مبنی بر یک مورد قمه کشی و تخریب در پارک سمیه در خیابان ربذه شمالی واحد گشت ۱۱۰ این یگان به محل اعزام شد. در محل دو تن از شهروندان به واحد گشت کلانتری مراجعه و …

موبنا – ساعت ۱۹:۰۰ سیزدهم اردیبهشت ماه سال جاری در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ مبنی بر یک مورد قمه کشی و تخریب در پارک سمیه در خیابان ربذه شمالی واحد گشت ۱۱۰ این یگان به محل اعزام شد.

در محل دو تن از شهروندان به واحد گشت کلانتری مراجعه و عنوان کردند با خانواده در پارک نشسته بودیم که ناگهان عده ای جوان در حالی که همگی مست بودند و حالت عادی نداشتند با قمه و چاقو وارد پارک شدند و به ما حمله ور شده و با فحاشی اقدام به شکستن شیشه های خودروهای ما نمودند و سپس سوار سه دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو شدند و از محل متواری شدند.

در ادامه بنا به حساسیت موضوع و به محض وصول شکایت مردمی تیمی از ماموران تخصصی کلانتری ۱۳۲نبرد،پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ و کلانتری ۱۶۹ مشیریه در محل حاضر شدند و تحقیقات خود را از شاهدان عینی ادامه دادند.

شهروندان و شاهدان عینی ماجرا اظهار داشتند:تعدادی موتورسوار و یک خودرو جلوی پارک آمدند و اقدام به ایجاد رعب و وحشت در محل کردند و دو نفر را با چاقو زدند و شیشه های ماشین آن ها را شکستند.

در ادامه شاهدان عنوان داشتند: افراد مهاجم که اقدام به ضرب و شتم و تخریب کردند از بچه های افسریه می باشندکه نام یکی از آن ها که سردسته اراذل محل می باشد “مهرداد” معروف به “مهرداد بزی” است اما از وی آدرسی نداریم.

سرگرد منصور حشمتیان، رئیس کلانتری ۱۳۲نبرد درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت:به دنبال اظهارات شاهدان عینی ماجرا اقدامات اطلاعاتی لازم انجام شد و در نهایت در کمتر از ۱۲ساعت مخفیگاه متهمان واقع در اتوبان محلاتی شناسایی و در یک عملیات منسجم و هماهنگ “مهراد” و سه تن از نوچه هایش به نام های “سامان” ؛”ارسلان” و “پیام” به همراه مقادیری مشروبات الکلی و چند قبضه چاقو و قمه دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

گفتنی است، تلاش ماموران در جهت شناسایی و دستگیری دیگر عوامل تخریب و شرارت در محدوده نبرد در حال پیگیری می باشد.

 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا