نگاهی به مزیت های پرچمدار سامسونگ

موبنا -تحقیقات یک موسسه آمریکایی، نشان می‌دهد که افراد به‌طور متوسط در روز، ۲۲۱ فعالیت متفاوت با تلفن همراهشان انجام می‌دهند. این عدد نشان‌دهنده نقش پررنگ گوشی‌های هوشمند در زندگی امروزی است. همچنین براساس نظرسنجی موسسه گالوپ، بیش از ۸۰ درصد کاربران گوشی‌های هوشمند، تلفن‌شان را در طول روز نزدیک به خود نگه می‌دارند. خوش‌چهره …

موبنا -تحقیقات یک موسسه آمریکایی، نشان می‌دهد که افراد به‌طور متوسط در روز، ۲۲۱ فعالیت متفاوت با تلفن همراهشان انجام می‌دهند. این عدد نشان‌دهنده نقش پررنگ گوشی‌های هوشمند در زندگی امروزی است. همچنین براساس نظرسنجی موسسه گالوپ، بیش از ۸۰ درصد کاربران گوشی‌های هوشمند، تلفن‌شان را در طول روز نزدیک به خود نگه می‌دارند.
خوش‌چهره و زیبا
پرچم‌دارهای سامسونگ، دستیارهای خوش‌چهره‌ای هستند. یکپارچگی ترکیب فلز و شیشه، باعث زیبایی و ظرافت این گوشی‌ها شده است. این گوشی‌ها با حفظ چارچوب اصلی طراحی سامسونگ، ظاهر پیشرفته‌تر و زیباتری نسبت به نسل‌های قبلی خود دارند. شیشه این محصولات از کورنینگ گوریلاگلس ۴ (Corning Gorilla Glass 4) ساخته شده و در بدنه آن آلومینیومی به کار رفته که در صنایع هوانوردی کاربرد دارد و بدنه مقاوم آن را تضمین می‌کند. انحنای این دو گوشی نیز، متناسب با ارگونومی دست انسان ساخته شده تا این گوشی‌ها، هرچه راحت‌تر در دست جای بگیرند.
ثبت خاطرات، هر‌زمان و هرکجا
سامسونگ در پرچم‌دارهای خود از فناوری دوئال پیکسل استفاده کرده است. با این فناوری زمان فوکوس کردن (Auto Focus) روی اجسام در روز، به ۰.۱۵ ثانیه و در شب، به ۰.۲ ثانیه، کاهش پیدا می‌کند. این فناوری که پیش‌تر تنها در برخی از دوربین‌های حرفه‌ای (DSLR) به‌کاررفته‌ بود، حالا در اختیار میلیون‌ها کاربر قرار گرفته است؛ به این ترتیب با دستیاری سامسونگ، دیگر ثبت هیچ لحظه و خاطره‌ای از دست نمی‌رود. خاطره‌هایی تکرار نشدنی که حتی در شب و تاریکی نیز به کمک دیافراگم باز (f1.7) گوشی‌های سامسونگ، به روشنی، قابل ثبت هستند.
استفاده در هر زمان و مکان
خیس شدن و آسیب دیدن گوشی‌های کسانی که جنب‌وجوش زیادی دارند، دائماً در حال سفر هستند یا به طبیعت‌گردی علاقه‌ دارند، اتفاقی عادی است. پرچم‌دارهای سامسونگ اما دستیارهایی هستند که در هر شرایطی در کنار کاربران حضور خواهند داشت. خیس شدن نه تنها برای گوشی‌های Galaxy S7 و Galaxy S7 edge مشکلی ایجاد نمی‌کند، بلکه این گوشی‌ها با داشتن استاندارد IP68 می‌توانند به مدت نیم‌ساعت تا عمق ۱.۵ متری آب قرار بگیرند. این گوشی‌ها همچنین به‌طور کامل در برابر گردوغبار مقاوم هستند.
بازی کردن، بدون مزاحم
فرق چندانی نمی‌کند شغل کاربران چه باشد یا در چه جایگاهی باشند؛ بازی کردن با گوشی، بخش جدانشدنی گوشی‌های هوشمند است. پرچم‌دارهای سامسونگ با توجه به همین مسئله و برای ارائه بهترین تجربه چندرسانه‌ای ساخته شده‌اند. کاربران با استفاده از Game Launcher این گوشی‌ها، امکان آن را خواهند داشت تا هشدار زنگ و پیغام‌ها را غیرفعال کنند و بدون وقفه به بازی ادامه دهند. همچنین این محصولات، از موتور گرافیکی Vulkan API برای پردازش داده‌های گرافیکی بهره می‌برند که درنتیجه، پردازش گرافیکی سریع‌تر، روان‌تر و با جزئیات بیشتر خواهد بود.
صفحه‌ همیشه روشن
کاربران تلفن‌های هوشمند به‌طور متوسط در روز سه ساعت و ۱۵ دقیقه از زمان خود را به چک کردن گوشی‌های‌شان اختصاص می‌دهند. زمانی که عموماً برای مواردی چون ایمیل، پیامک، آب‌وهوا، تماس‌های ازدست‌رفته و … صرف می‌شود. صفحه همیشه روشن (Always-On Display) گوشی Galaxy S7، با نمایش مداوم اطلاعات روی صفحه، این زمان را به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌دهد و با نمایش دادن مواردی که بر اساس نیاز کاربر قابل تنظیم است، اطلاعات مختلف را به‌سرعت به او منتقل می‌کند.
تجربه کاربری منحصربه‌فرد
لبه خمیده نسخه edge گوشی Galaxy S7 ویژگی‌های متعددی دارد، از جمله دسترسی آسان‌تر به برخی منوها و برنامه‌ها. صفحه‌های خانه (Home Screen) و قفل‌شده (Lock Screen) این گوشی‌ها،‌ برای مطابقت بیشتر با خواست مخاطب، قابل شخصی‌سازی هستند. اندروید نسخه ۶.۰ (مارشمالو)، پردازشگر قدرتمند هشت هسته‌ای و چهار گیگابایت رم،‌ تجربه کاربری فوق‌العاده‌ای برای کاربران فراهم می‌کند و قدرت خود را برای انجام وظایف یک دستیار کاربلد به نمایش می‌‌گذارد.
دستیار پرانرژی
یک دستیار برای انجام همه ۲۲۱ وظیفه‌ای که دارد، باید بسیار پرانرژی باشد. این انرژی توسط باتری‌هایی قدرتمند تهیه می‌شود. علاوه‌بر باتری سه هزار میلی‌آمپری برای Galaxy S7 و ۳۶۰۰ میلی‌آمپری برای Galaxy S7 edge، این محصولات به‌سرعت و به ترتیب ظرف ۹۰ و ۱۰۰ دقیقه شارژ می‌شوند. دستیارهایی که هیچ‌گاه پشت صاحبان خود را خالی نمی‌کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا