از کوله پشتی تا اسکیت برد(+عکس)

موبنا، رکسانا دانیالی – این مجموعه در کل ۱۷ پوند وزن دارد. همان طور که در ادامه در تصاویر نیز خواهید دید، موپک ظاهری یکدست دارد و می توانید آن را در رنگ مورد علاقه خود استفاده کنید. در نتیجه رنگ های متنوع این وسیله، هر سلیقه ای حمایت خواهد شد. کوله پشتی این مجموعه …

موبنا، رکسانا دانیالی – این مجموعه در کل ۱۷ پوند وزن دارد. همان طور که در ادامه در تصاویر نیز خواهید دید، موپک ظاهری یکدست دارد و می توانید آن را در رنگ مورد علاقه خود استفاده کنید. در نتیجه رنگ های متنوع این وسیله، هر سلیقه ای حمایت خواهد شد.
کوله پشتی این مجموعه با برخورداری از فضای کافی، می تواند به راحتی لپ تاپ، تبلت، گوشی هوشمند، بطری، ظرف غذا، لباس و کتاب های شما را در خود جای دهد. به علاوه همه این امکانات، یک شارژر وایرلس جداگانه در جیب کناری کوله طراحی شده است که می توانید از طریق آن گوشی همراه خود را شارژ کنید و یا حتی می توانید از طریق پورت یو اس بی کوله پشتی این کار را انجام دهید. سیستم بلوتوثی آن، کوله پشتی را از گم شدن و یا سرقت در امان خواهد داشت.
اما مهم تر از همه، موپک مجهز به یک اسکیت برد الکتریکی است که دو موتور داخل چرخ هایش دارد. با شارژ کامل اسکیت برد می توانید از آن به مدت ۲ ساعت، به مسافت ۱۰ مایل با سرعت حداکثری ۲۰ مایل در ساعت استفاده کنید.
این مجموعه جالب به مبلغ ۶۵۰ دلار آمریکا قابل خریداری است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا