کادیلاک در نیویورک کافه و بوتیک افتتاح می کند

موبنا، محمد مهدی حیدرپور – کادیلاک قصد دارد کافی شاپی را در نیویورک افتتاح کرده است. «کادیلاک هوس» به عنوان یک بوتیک لباس، گالری هنر و کافه نیز فعالیت خواهد کرد. در شرایطی که ممکن است یک یا دو دستگاه خودرو در این مکان به نمایش گذاشته شوند اما ایده ای که در پس زمینه …

موبنا، محمد مهدی حیدرپور – کادیلاک قصد دارد کافی شاپی را در نیویورک افتتاح کرده است. «کادیلاک هوس» به عنوان یک بوتیک لباس، گالری هنر و کافه نیز فعالیت خواهد کرد. در شرایطی که ممکن است یک یا دو دستگاه خودرو در این مکان به نمایش گذاشته شوند اما ایده ای که در پس زمینه معرفی کادیلاک هوس قرار دارد شامل فروش خودرو همانند یک نمایشگاه خودرو سنتی نمی شود. در عوض، کادیلاک قصد دارد افراد مدتی از وقت خود را در این مکان گذرانده و ارتباط مثبتی با برند داشته باشند.
2
به گفته ملودی لی، مدیر برند کادیلاک، ما تلاش کرده ایم به مردم بگوییم قرار است چه احساسی از برند کادیلاک داشته باشید. اما کاری که تا به امروز به طور کامل انجام نداده بودیم فراهم کردن محیطی بود که مردم بتوانند وارد آن شده و وقت بگذرانند.
3
چندین نشان تجاری معتبر برای شکل گیری کادیلاک هوس با این شرکت همکاری دارند. ویژنر (Visionaire)، مجله و شرکتی خلاق متصدی برگزاری نمایشگاه های هنر فصلی است. بخشی دیگر از کادیلاک هوس به پوشاک تیمو ویلند اختصاص داده شده است. فضای این مکان دارای رایحه اختصاصی خود نیز خواهد بود که توسط متخصصان عطر ۱۲.۲۹ خلق شده است.
4
ارائه مفهوم ترکیب خودروها و فضای غذاخوری اقدامی جدید و بدون پیشینه نیست. سال گذشته، شرکت اینفینیتی به راه اندازی موزه غذا و نوشیدنی در بروکلین کمک کرد.
5
در سال ۲۰۱۳، شرکت لکسس اینترسکت کافه را در توکیو افتتاح کرد که امکان خرید کالاهای لوکس با برند لکسس نیز در آن وجود دارد. دومین اینترسکت لکسس نیز در دوبی افتتاح شده و سومین نمونه طی سال جاری میلادی در نیویورک افتتاح خواهد شد.
کادیلاک هوس با فضایی به مساحت ۱۲ هزار فوت مربع در لابی ساختمان مرکزی کادیلاک واقع در هادسون اسکوئر قرار خواهد داشت. این مجموعه در دوم ژوئن سال جاری میلادی افتتاح می شود.

 

[label style=”info”]بسیاری از فناوری های امروز دنیای خودرو ارتباط نزدیکی با کادیلاک دارد[/label]

[well]

کادیلاک اولین تولید کننده‌ای بود که اتومبیل‌هایی با اتاق کاملاً بسته تولید كرد(سال ۱۹۱۰ میلادی).

در سال ۱۹۱۲ میلادی کادیلاک اولین تولید کننده‌ای بود که سیستم الکتریکی شامل راه‌اندازی، روشنایی و استارت را به خدمت گرفت.
کادیلاک کوپه دویل ساخت ۱۹۴۹
در سال ۱۹۱۵ میلادی آنها اولین خودروسازی بودند که خنک سازی موتور را به کمک ابزارهای دماسنجی انجام دادند و در سال ۱۹۲۲ میلادی اولینی بودند که کنترل حرارتی کاربراتور موتور را معرفی كردند.

کادیلاک همچنین اولین خودروسازی بود که موتورهای هشت سیلندر بالانس را ساخت(۱۹۲۳ میلادی).

در سال ۱۹۱۲ میلادی کادیلاک اولین خودروسازی بود که سیستم راه‌اندازی الکتریکی (استارت) را به صورت استاندارد ارایه می‌كرد. این سیستم توسط چارلز کترینگ توسعه داده شد و به عنوان ابزار راحتی برای بانوان راننده به بازار عرضه شد.

در سال ۱۹۱۰ کادیلاک اولین کمپانی بود که موفق به تولید اتومبیلی شد که اتاقک آن کاملاً متصل به شاسی‌اش بود.

در سال ۱۹۲۷ کادیلاک نخستین شرکت در جهان شد که طراحان صنعتی اش را به طراحی بدنه خودرو تشویق کرد.

در سال ۱۹۲۸ کادیلاک نخستین سیستم تعویض دنده با استفاده از چرخ دنده را تولید کرد که تحول عظیمی در صنعت خودرو به حساب می‌آمد.

کادیلاک نخستین شرکتی بود که اتومبیلی با سقف تمام فلزی تولید کرد که بسیار امن‌تر و بی‌صداتر از سایر سقف‌های آن زمان که از چوب و چرم ساخته می‌شد بود.

در سال ۱۹۴۱ کادیلاک نخستین خودروی لوکس جهان با دندهٔ اتوماتیک را تولید کرد.

در بین سال‌های ۱۹۳۰ تا ۱۹۴۰ کادیلاک با سرمایه‌گذاری که کرد توانست نخستین موتور ۱۶سیلندر جهان را طراحی کند، همچنین در بین همین سالها کادیلاک اولین موتور ۱۲سیلندر جهان را نیز تولید کرده بود.

از دیگر ابداعاتی که که کادیلاک وارد صنعت اتومبیل سازی جهان کرد سیستم تهویهٔ هوای داخل اتومبیل بود، این سیستم که به صورت خودکار قادر بود خود را با شرایط محیط وفق دهد در سال ۱۹۶۴ بر روی اتومبیل‌های کادیلاک به کار گرفته شد.

اتومبیل‌هایی که کادیلاک در سال‌های ۱۹۷۴ تا ۱۹۷۷ تولید کرد نخستین اتومبیل‌های جهان بودند که در آنها برای ایمنی سرنشینان از کیسه هوا استفاده شده بود.

در سال ۱۹۳۴ کادیلاک انقلاب بزرگی را در خط تولید اتومبیل ایجاد کرده بود، در این سال مخترعی به نام هنری اف. فیلیپس دستگاهی را به بازار عرضه کرد که به صورت خودکار می‌توانست پیچ و مهره‌ها را محکم نماید. کادیلاک اولین خودرو ساز جهان بود که از تکنولوژی فیلیپس استفاده کرد.[/well]

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا