بررسی آبونمان ۵ هزار تومانی تلفن ثابت در کمیسیون تنظیم مقررات

موبنا – محمود واعظی ظهر امروز در نشست خبری ضمن تایید اعداد و ارقام منتشر شده توسط تسنیم درباره نرخ های آبونمان عنوان کرد علاوه بر نرخ ۵ هزار تومان برای شهرهای اصلی نرخ های ۳ ، ۷ و ۱۰ هزار تومانی و همچنین ۳، ۵ و ۷ هزار تومانی نیز برای شهرهای دیگر و …

موبنا – محمود واعظی ظهر امروز در نشست خبری ضمن تایید اعداد و ارقام منتشر شده توسط تسنیم درباره نرخ های آبونمان عنوان کرد علاوه بر نرخ ۵ هزار تومان برای شهرهای اصلی نرخ های ۳ ، ۷ و ۱۰ هزار تومانی و همچنین ۳، ۵ و ۷ هزار تومانی نیز برای شهرهای دیگر و روستاها مطرح است.

وی افزود: پیشنهادات تعرفه تلفن ثابت در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در حال بررسی است.

تسنیم امروز درباره تغییرات احتمالی تعرفه تلفن ثابت نوشت: در قالب پیشنهادات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، وضعیت آبونمان به شرح زیر و در صورت تصویب کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، ابلاغ خواهد شد:

• آبونمان تلفن ثابت در شهرهای اصلی تهران، اصفهان، مشهد، تبریز، کرج، اهواز و شیراز علاوه بر امکان مکالمه رایگان درون استانی ثابت به ثابت به میزان ۱۰۰ دقیقه، پنج هزار تومان شود.

• آبونمان تلفن ثابت در سایر مراکز استان‌ها علاوه بر امکان مکالمه رایگان درون استانی ثابت به ثابت به میزان ۲۰۰ دقیقه، ۳۵۰۰ تومان شود.

• آبونمان تلفن ثابت در سایر شهرها علاوه بر امکان مکالمه رایگان درون استانی ثابت به ثابت به میزان ۳۰۰ دقیقه، ۲۵۰۰ تومان شود.

• آبونمان تلفن ثابت در روستاها علاوه بر امکان مکالمه رایگان درون استانی ثابت به ثابت به میزان ۴۰۰ دقیقه، ۱۵۰۰ تومان شود.

با تصویب این نرخ‌ها، تعرفه مکالمات تلفن ثابت برای درون و برون استان به ترتیب همان ۳۰ و ۳۳۰ ریال باقی خواهد ماند.

 منبع: تسنیم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا