ربات یا جاروبرقی؟ (+عکس)

موبنا، رکسانا دانیالی – Mathieu Servais طراحی صنعتی لندنی است که این ربات نظافت کننده را طراحی کرده است. بر خلاف ظاهر گرد سایر ربات های این چنینی، در این ربات ظاهری جمع و جور و کشیده را شاهد هستیم. در نتیجه گوشه های خانه به راحتی تمیز می شوند و می توانید آن را …

موبنا، رکسانا دانیالی – Mathieu Servais طراحی صنعتی لندنی است که این ربات نظافت کننده را طراحی کرده است. بر خلاف ظاهر گرد سایر ربات های این چنینی، در این ربات ظاهری جمع و جور و کشیده را شاهد هستیم. در نتیجه گوشه های خانه به راحتی تمیز می شوند و می توانید آن را به آسانی با خود حمل کنید.
این ربات از وجود دو دوربین بهره می برد که به کمک آن ها نقشه کاملی از خانه شما خواهد داشت. سیستم کنترل صوت دستگاه صدای شما را تشخیص داده و متوجه می شود در نتیجه می توانید برای تمیز نکردن قسمتی خاص و یا احتیاط بیشتر به آن اطلاعات دهید.
علاوه بر این ها، دستگاه قسمت دیگری هم دارد. زمانی که مخزن ربات پر می شود، به سوی مکمل خود می رود و به طور خودکار بدون دخالت شما مخزنش را خالی می کند. این قسمت اضافه قادر است به صورت وایرلس با گوشی همراه شما جفت شود و در صورت پر شدن هشداری به گوشی همراه شما ارسال می شود که آن را خالی کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا