انتشار نخستین تصاویر از گوشی چینی Oppo Find 9 + عکس

موبنا، میثم لطفی – گوشی هوشمند Find 9a در شرکت چینی مذکور با نام X9007 شناخته می‌شود و گوشی Find 9 نیز با نام X9009 توسعه میابد. منابع آگاه اعلام کردند گوشی هوشمند Find 9a به رم ۳ گیگابایتی مجهز شده است و دوربین سلفی آن با کیفیت ۴ مگاپیکسل تصویربرداری می‌کند. لازم به ذکر …

موبنا، میثم لطفی – گوشی هوشمند Find 9a در شرکت چینی مذکور با نام X9007 شناخته می‌شود و گوشی Find 9 نیز با نام X9009 توسعه میابد. منابع آگاه اعلام کردند گوشی هوشمند Find 9a به رم ۳ گیگابایتی مجهز شده است و دوربین سلفی آن با کیفیت ۴ مگاپیکسل تصویربرداری می‌کند.

لازم به ذکر است که در خبرهای قبلی گفته شده بود گوشی هوشمند Find 9 رم ۴ گیگابایتی را در خود جا داده است و دوربین سلفی آن می‌تواند با کیفیت ۱۶ مگاپیکسل تصویربرداری کند.

oppo (1)

هم‌اکنون پس‌ از گمانه‌زنی‌های مذکور نخستین تصاویر از گوشی هوشمند Oppo Find 9 منتشر شده است. در این تصاویر مشخص شد گوشی هوشمند مذکور نمایشگر بدون قاب دارد از فناوری ویژه‌ای با نام Super VOOC پشتیبانی می‌کند که شرکت Oppo نخستین بار این فناوری را در کنگره جهانی MWC 2016 معرفی کرد.

این گوشی هوشمند باتری ۲۵۰۰ میلی‌آمپری را در خود جا داده است که در کمتر از ۱۵ دقیقه این باتری با فناوری Super VOOC به طور کامل شارژ می‌شود.

دوربین دیجیتالی این گوشی چینی فناوری SmartSensor Image Stabilization را شامل می‌شود که میزان مصرف باتری برای عکس‌برداری را تا ۵۰ درصد پایین می‌آورد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا