برخورد خونین اتوبوس با تریلر در محور کرج ـ چالوس

موبنا – در رابطه با مهمترین حوادث شبانه‌روز گذشته اظهار داشت: انحراف وانت‌پیکان از جاده در کیلومتر ۶۰ محور قلعه‌گنج کهنوج ساعت ۲۲ و ۳۸ دقیقه شب گذشته سبب بروز حادثه شد که ۱۲ نفر به دلیل آن مصدوم شدند. وی افزود: برخورد دو دستگاه خودرو پژوپارس در کیلومتر ۲۵ محور بوئین میاندشت الیگودرز در …

موبنا – در رابطه با مهمترین حوادث شبانه‌روز گذشته اظهار داشت: انحراف وانت‌پیکان از جاده در کیلومتر ۶۰ محور قلعه‌گنج کهنوج ساعت ۲۲ و ۳۸ دقیقه شب گذشته سبب بروز حادثه شد که ۱۲ نفر به دلیل آن مصدوم شدند.

وی افزود: برخورد دو دستگاه خودرو پژوپارس در کیلومتر ۲۵ محور بوئین میاندشت الیگودرز در منطقه فریدون اصفهان نیز ساعت ۱۶و ۳۰ دقیقه روز گذشته سبب حادثه دیدن ۵ مسافر شد.

قائم مقام سازمان امداد و نجات ادامه داد: برخورد مینی‌بوس با تریلر ساعت ۹ صبح امروز در محور کرج ـ چالوس منطقه گچسر ۱۴ مسافر مصدوم کرد که ۴ نفر از مصدومین به دلیل شدت جراحات ناشی از این حادثه توسط نیروهای امدادی به نزدیک‌ترین مرکز درمانی منتقل شدند.

سلیمی خاطرنشان کرد: برخورد پژو و پراید در کیلومتر ۲۰ جاده آببر ـ گیلوان در زنجان ساعت ۷ و ۳۶ دقیقه صبح امروز سبب آسیب دیدن ۳ مسافر شد که در همه این حوادث، نیروهای امدادی بلافاصله از اطلاع وقوع حوادث، به محل اعزام شده و اقدامات لازم را جهت نجات جان حادثه‌دیدگان انجام دادند.

 منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا