موافق بازنشستگی مدیرعامل زیرساخت نبودم

موبنا، لیلا محمدنظامی – محمود واعظی در مراسم هشتاد و هشتمین سالگرد تاسیس دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات در مورد تغییر مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: مهندس خسروی با اصرار خود بعد از ۳۵ سال بازنشسته شد و من به هیچ عنوان موافق این تصمیم نبودم، اما با توجه به اصرار ایشان مجبور شدم …

موبنا، لیلا محمدنظامی – محمود واعظی در مراسم هشتاد و هشتمین سالگرد تاسیس دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات در مورد تغییر مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: مهندس خسروی با اصرار خود بعد از ۳۵ سال بازنشسته شد و من به هیچ عنوان موافق این تصمیم نبودم، اما با توجه به اصرار ایشان مجبور شدم با تغییر وی، با جایگزین کردن نیروی جدید در مدیرعاملی شرکت ارتباطات زیرساخت موافقت کنم.
به گزارش موبنا، در اواخر خفته گذشته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمود خسروی را که از سال ۸۸ مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت بود، از این سمت برکنار کرد.
محمود خسروی بیش از ۶ سال معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت بود. طی حکمی که توسط محمود واعظی وزیر ارتباطات ابلاغ شده است وی از این سمت برکنار و محمد جواد آذری جهرمی به سمت معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا