مزیت های ارائه لایحه تقسیمات کشوری به مجلس دهم

موبنا – محمدرضا پورابراهیمی داورانی، در خصوص تهیه لایحه تقسیمات کشوری از سوی دولت و تقدیم آن به مجلس در آینده، اظهار داشت: همیشه در موضوع تقسیمات کشوری اختلافاتی بین نمایندگان و دولت مطرح میشد. نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اواخر دوره نمایندگی که می رسد برخی به نفع …

موبنا – محمدرضا پورابراهیمی داورانی، در خصوص تهیه لایحه تقسیمات کشوری از سوی دولت و تقدیم آن به مجلس در آینده، اظهار داشت: همیشه در موضوع تقسیمات کشوری اختلافاتی بین نمایندگان و دولت مطرح میشد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اواخر دوره نمایندگی که می رسد برخی به نفع یا غیر نفع، این موضوع را مطرح می کنند.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تشریح انگیزه های دولت برای تهیه لایحه تقسیمات کشوری، ادامه داد: دولت با تهیه این لایحه به دنبال این است تا در ابتدای مجلس آینده، این لایحه را به مجلس ارئه کند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت با بیان اینکه ارائه این لایحه در روزهای پایانی به مجلس نهم فایده ای ندارد، متذکر شد: اگر این لایحه در ابتدای مجلس دهم ارائه شود، به دور از فضاهای سیاسی ایام انتخابات بررسی می شود که به نظر میرسد دولت نیز با همین هدف این لایحه را به مجلس دهم ارائه می کند.

نوشته های مشابه

پورابراهیمی داورانی ادامه داد: اظهار نظر در مورد ماهیت لایحه تقسیمات کشوری بعد از ارائه آن باید انجام شود ولی به طور کلی میتوان گفت، دولت ارائه لایحه تقسیمات کشوری در ابتدای مجلس دهم، ابتکار دولت است.

وی افزود: اگر استان ها و شهرستان ها استفاده بهتری از این تقسیمات کشوری کنند، اقدام خوبی است و ما نیز حمایت می کنیم.

 منبع: خانه ملت 

دکمه بازگشت به بالا