همش زیر سر آقایونه

موبنا – هر چی به پایان لیگ برتر نزدیک‌تر میشیم، دست‌های پشت پرده قوی‌تر میشن. در حال حاضر همه تیم‌های مدعی قهرمانی و حاشاکننده سقوط اعتقاد دارند که داوران خط گرفتن تا تیم رو زمین بزنند. هواداران هم که همه باخت‌های تیم محبوبشون رو می‌اندازن گردن داور و گاوبندی و کارت به کارت و سوشا …

موبنا – هر چی به پایان لیگ برتر نزدیک‌تر میشیم، دست‌های پشت پرده قوی‌تر میشن. در حال حاضر همه تیم‌های مدعی قهرمانی و حاشاکننده سقوط اعتقاد دارند که داوران خط گرفتن تا تیم رو زمین بزنند. هواداران هم که همه باخت‌های تیم محبوبشون رو می‌اندازن گردن داور و گاوبندی و کارت به کارت و سوشا مکانی. از صد سال پیش هم حداکثر توضیح این بود که «آقایان نمی‌ذارن ما قهرمان بشیم.» این آقایان کی هستند؟ اصلا این آقایان رو به من نشان بده. آقایان شمایی؟ نه؟ هیچی پس.
دست‌های پشت پرده هم تکلیفشون با خودشون مشخص نیست و به همین خاطر داورها یه هفته به نفع استقلال و به ضرر پرسپولیس می‌گیرند و هفته بعد برعکس عمل می‌کنند. یعنی وضعیت جوری شده که آدم به شک می‌افته که شاید اصلا دست‌های پشت پرده‌ای در کار نیست و همه داوران به یک اندازه ضعیف هستند. هرچند دست‌های پشت پرده همچین فدراسیوني بهتر از این هم نمی‌تونه باشه. باید دست‌های پشت پرده کشورهای خارجی رو ببینید. شما یادتون نیست، اصلا لیگ ایتالیا یه زمانی پولی بود و بازیکنان یوونتوس شبیه طارمی خودشون رو تو محوطه جریمه می‌انداختن و داور پنالتی می‌گرفت و دل پیرو حالش رو می‌برد. همین یه مدت پیش هم بارسا رفته بود تو بحران و نمی‌تونست ببره، بعد یه بازی ۸تا زد که ۷تاش غیاثی لازم بود. به این میگن دست‌های پشت پرده قاطع.

 منبع: قانون- صادق يوسفي

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا