افزوده شدن بخش جدید اپلیکیشن به جست‌وجوگر اینترنتی گوگل

موبنا، میثم لطفی – شرکت گوگل بزرگترین سهم از بازار جهانی جست‌وجوگرهای اینترنتی را در اختیار دارد و برای آنکه بتواند این محبوبیت را حفظ کند، بخش جدیدی برای جست‌وجو به دنبال اپلیکیشن‌های موبایلی را هم به سایت خود اضافه کرده است. کاربران نسخه موبایلی گوگل از هم‌اکنون می‌توانند این بخش مجزا را در اختیار …

موبنا، میثم لطفی – شرکت گوگل بزرگترین سهم از بازار جهانی جست‌وجوگرهای اینترنتی را در اختیار دارد و برای آنکه بتواند این محبوبیت را حفظ کند، بخش جدیدی برای جست‌وجو به دنبال اپلیکیشن‌های موبایلی را هم به سایت خود اضافه کرده است.

کاربران نسخه موبایلی گوگل از هم‌اکنون می‌توانند این بخش مجزا را در اختیار داشته باشند تا به صورت اختصاصی فقط اپلیکیشن‌های مورد نظر خود را جست‌وجو کنند.

google (1)

جست‌وجو در سایت اینترنتی گوگل می‌تواند در بخش‌های مختلف از جمله اخبار، عکس، ویدیو، خرید اینترنتی و … انجام شود و در کنار آنها بخش اپلیکیشن‌ هم اضافه شده است تا کاربران بتوانند به صورت مستقیم از طریق جست‌وجوگر گوگل در سرویس Play Store جست‌وجوهای خود را انجام دهند.

کاربران پس از آنکه ابزار موبایلی مورد نظر خود را جست‌وجو کنند، در نتایج به دست آمده می‌توانند یک خلاصه از کاربردهای آن، بررسی‌های صورت گرفته و لینک دسترسی به فروشگاه Play Store را در اختیار داشته باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا