کارت حافظه ۱۲۸ گیگابایتی فقط ۳۳ دلار!

موبنا، میثم لطفی – فروشگاه اینترنتی آمازون برای دوره زمانی محدود کارت حافظه Class 10 UHS-1 Micro SDXC با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت را به مدت ۳۳.۴۹ دلار می‌فروشد. این محصول تا پیش از این ۵۴.۹۹ دلار قیمت داشت و به عبارت دیگر هم‌اکنون ۳۹ درصد معادل ۲۱.۵۰ دلار ارزان‌تر شده است. کارت حافظه microSD سونی …

موبنا، میثم لطفی – فروشگاه اینترنتی آمازون برای دوره زمانی محدود کارت حافظه Class 10 UHS-1 Micro SDXC با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت را به مدت ۳۳.۴۹ دلار می‌فروشد. این محصول تا پیش از این ۵۴.۹۹ دلار قیمت داشت و به عبارت دیگر هم‌اکنون ۳۹ درصد معادل ۲۱.۵۰ دلار ارزان‌تر شده است.

کارت حافظه microSD سونی با سرعت ۷۰ مگابایت در ثانیه اطلاعات را در خود ذخیره می‌کند و نرم‌افزار قابل بارگذاری File Rescue به شما کمک می‌کند تمام اطلاعات پاک شده یا آسیب دیده در این کارت حافظه را به حالت اول برگردانید.

Sony-128GB-Class-10-UHS-1-SDXC-Memory-Card-4-Pack (1)

اگر شما به ۱۲۸ گیگابایت حافظه جانبی نیاز ندارید، مدل مختلف این محصول با قیمت‌های زیر فروخته می‌شوند: مدل ۶۴ گیگابایتی با قیمت ۲۳.۵۹ دلار، مدل ۳۲ گیگابایتی با قیمت ۸.۹۹ دلار، مدل ۱۶ گیگابایتی با قیمت ۸.۳۳ دلار، و مدل ۸ گیگابایتی با قیمت ۵.۹۹ دلار.

گوشی‌های اندرویدی مجهز به نسخه مارشمالو می‌توانند از کارت microSD در قالب حافظه اصلی استفاده کنند. بنابراین شما حتی می‌توانید اپلیکیشن‌های مورد نظر خود را هم روی کارت حافظه نصب کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا