دایی: برای شرافت‌مان بازی می‌کنیم

موبنا – علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با استقلال تهران اظهار کرد: در پایان این فصل از همه خبرنگاران و اصحاب رسانه به دلیل تحمل و صبری که داشتند تشکر می‌کنم. امیدوارم فوتبال‌مان در آینده موفق شود و به جام‌جهانی هم راه یابد. وی ادامه داد: بازی فردا از نظر جدول …

موبنا – علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با استقلال تهران اظهار کرد: در پایان این فصل از همه خبرنگاران و اصحاب رسانه به دلیل تحمل و صبری که داشتند تشکر می‌کنم. امیدوارم فوتبال‌مان در آینده موفق شود و به جام‌جهانی هم راه یابد.

وی ادامه داد: بازی فردا از نظر جدول برای ما اهمیتی ندارد اما برای شرافت‌مان بازی می‌کنیم. استقلال اما برای قهرمانی و کسب سهمیه آسیا به میدان می‌آید. به دنبال جبران نتیجه بازی رفت و شکست دادن این تیم هستیم.

سرمربی صبای قم ادامه داد: تبم‌مان در بازی‌های قبل عملکرد خوبی داشته و نتیجه هم گرفته‌ایم. سعی می‌کنیم همه چیز را فراموش کنیم. فردا با انگیزه بالایی به دنبال پایان دادن فصل هستیم.

او با رد خبر اعتصاب بازیکنان این تیم افزود: اعتصابی در تیم‌مان صورت نگرفته است. متاسفانه بازیکنان ما یک فصل را با تمام مشکلات مالی سپری کردند اما کسی به آن‌ها جواب نمی‌دهد. این سوال برای خود من هم مطرح شده که آیا بعد از گذشت یک سال از حضورم در صبا، چیزی واگذار یا تغییر کرده است؟ اما هنوز به پاسخ درستی دست نیافته‌ام. مشکلات بوده و هست و حق را به بازیکنان می‌دهم.

دایی تاکید کرد: خود من هم در بطن این موضوع بوده‌ام و سر فرصت با بازیکنان صحبت می‌کنم چرا که همه ما برای یک بازی خوب هم‌قسم شده‌ایم. فکر می‌کنم تا اینجای کار هم بچه‌های ما با توجه به شرایط خود خیلی خوب کار کرده‌اند. شرایط‌مان را باید با فصل قبل مقایسه کنید. در فصل گذشته صبا در لیگ ۳۴ امتیاز و فصل قبل از آن نیز ۳۳ امتیاز کسب کرد اما همین الان تیم ما بیش از دو فصل قبل امتیاز کسب کرده است.

سرمربی صبای قم با اشاره به غایبان تیمش در این بازی گفت: جلال علی‌محمدی را حدود یک نیم‌فصل است که در اختیار نداریم. فرشید باقری هم محروم است. او یکی از بهترین بازیکنان ما در فصل اخیر بوده است.

او درباره بازی مهدی حسینی در دیدار مقابل ملوان گفت: از بازی همه بازیکنانم راضی هستم. با توجه به شرایط تیم و امکانات بچه‌ها، نفرات خیلی خوب تمرین کرده‌اند. شرایط تیم ما بستگی به حریف دارد. تاکتیک خودمان را بر اساس تیم حریف تعیین می‌کنیم. در نیمه دوم مقابل ملوان نمایش بهتری داشتیم.

سرمربی صبا درباره پیش بینی‌اش از نتیجه بازی فردا اظهار کرد: فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است اما استقلال فردا با ما بازی دارد. همین موضوع کار آن‌ها را سخت می‌کند.

دایی در پایان یادآور شد: اگر قمی‌ها تیم خوب را می‌خواهند باید از این تیم حمایت کنند. استانداری که فکر می‌کنم مالک این تیم است و مردم، باید در کنار این تیم باشند و تیم را حمایت کنند. ما در جریان اتفاقات تیم هستیم و هر موقع که خواستند به تیم کمک کردند و هر موقع نخواستند هم تیم را تنها گذاشتند. با بررسی این اتفاقات، به این نتیجه می‌رسیم که می‌توانستیم جایگاه بهتری در جدول داشته باشیم.

 منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا