ناگفته‌های از زندگی اولادی در دبی

موبنا – جواد کاظمیان با مهرداد اولادی در پرسپولیس و امارات هم بازی بود او درباره زندگی او در امارات و پرسپولیس گفت: من با مهرداد در پرسپولیس هم بازی بودم و باهم به امارات رفتیم. زندگی در امارات با تهران کمی فرق می کند و آزادی بیشتر است. ما باهم در یک آپارتمان زندگی …

موبنا – جواد کاظمیان با مهرداد اولادی در پرسپولیس و امارات هم بازی بود او درباره زندگی او در امارات و پرسپولیس گفت: من با مهرداد در پرسپولیس هم بازی بودم و باهم به امارات رفتیم. زندگی در امارات با تهران کمی فرق می کند و آزادی بیشتر است. ما باهم در یک آپارتمان زندگی می کردیم و مهرداد طبقه دوم بود و من سوم. مهرداد در دبی سالم زندگی می کرد. امثال من، مهرزاد معدنچی، ایمان مبعلی و مهرداد اولادی ۴ ۵ سال در دبی بازی کردیم و دوام آوردیم. همه می دانند بازی کردن در دبی و شرایط دبی چقدر سخت است. همه بازیکنانی که به دبی آمدند در کمتر از ۶ ماه برگشتند و دوام نیاوردند.

او درباره زندگی مهرداد در دبی گفت: من نزدیکرین فرد به مهرداد بودم و میدانم در دبی سالم زندگی می کرد اما بعد از اتفاقاتی که در پرسپولیس برایش رخ داد کمی در حاشیه رفت اما من به عنوان دوست صمیمی مهرداد فقط این اواخر به خاطر مشکل خوابش و اینکه راحت بخوابه قرص خواب مصرف می کرد. بارها من و پژمان نوری به او میگفتیم نخوابیدن بهتر از خوردن قرص خواب است اما مهرداد متاسفانه فشار زیادی روش بود.

 منبع: خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا