آتش‌سوزی در پاساژ طلا و جواهر

موبنا -سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از آتش‌سوزی در یک ساختمان تجاری واقع در خیابان هنگام خبر داد.و گفت با تلاش آتش نشانان آتش سوزی مهار شد سید جلال ملکی درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۶ و ۲۶ دقیقه آتش‌سوزی گسترده‌ای در یک ساختمان تجاری واقع در خیابان هنگام ۲۰ متری شمیران نو …

موبنا -سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از آتش‌سوزی در یک ساختمان تجاری واقع در خیابان هنگام خبر داد.و گفت با تلاش آتش نشانان آتش سوزی مهار شد

سید جلال ملکی درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۶ و ۲۶ دقیقه آتش‌سوزی گسترده‌ای در یک ساختمان تجاری واقع در خیابان هنگام ۲۰ متری شمیران نو به سامانه آتش ‌نشانی شهر تهران اعلام شد و مأموران ۴ ایستگاه به همراه خودروی تخصصی به محل حادثه اعزام شدند.
آتش‌سوزی در پاساژ طلا و جواهر
وی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک ساختمان ۳ طبقه تجاری دارای واحدهای فعال در زمینه طلا ، جواهر ، کیف و کفش دچار حریق شده‌ و آتش در طبقه همکف در ۵ مغازه کاملا شعله‌ور است.

وی با تأکید بر اینکه آتش‌نشانان در مدت زمان ۲ دقیقه در محل حادثه حضور پیدا کرده بودند، گفت: بعضی از مغازه‌ها نیز به دلیل داشتن سقف کاذب دچار آتش‌سوزی شده بودند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: آتش‌نشانان بلافاصله عملیات خود را آغاز و نسبت به اطفای حریق اقدام کردند. هم‌اکنون نیز آتش‌نشانان درحال لکه‌گیری و بررسی علت حادثه هستند.

وی افزود: خوشبختانه در این حادثه مصدومیت و تلفات جانی نداشته‌ایم.

 منبع: مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا