حساسیت مجلس دهم به برجام کمتر نخواهد بود

موبنا -محسن کوهکن اظهار کرد: برخلاف خیال غلط برخی از منتقدین باید به اطلاع مردم عزیز کشورمان برسانم که حساسیت مجلس دهم نسبت به برجام کمتر از مجلس نهم نخواهد بود. وی افزود: با شناختی که از منتخبین دوره دهم مجلس شورای اسلامی دارم، حفظ منافع و عزت ملی و نیز احیای حقوق ملت ایران …

موبنا -محسن کوهکن اظهار کرد: برخلاف خیال غلط برخی از منتقدین باید به اطلاع مردم عزیز کشورمان برسانم که حساسیت مجلس دهم نسبت به برجام کمتر از مجلس نهم نخواهد بود.

وی افزود: با شناختی که از منتخبین دوره دهم مجلس شورای اسلامی دارم، حفظ منافع و عزت ملی و نیز احیای حقوق ملت ایران در اولویت یکایک این عزیزان قرار دارد.

منتخب مردم لنجان در مجلس دهم ادامه داد: مجلس دهم در آینده یقینا از دولت و تیم مذاکره‌کننده حمایت منطقی خواهد کرد و در این راستا از نهایت ظرفیت خود برای دفاع از حقوق مردم و منافع ملی بهره برده و هیچ‌گونه اعتمادی به‌طرف غربی نخواهد داشت.

وی با تأکید بر حفظ منافع ملی کشورمان تشریح کرد: بیانیه و تذکری که اخیرا نمایندگان مجلس در خصوص توقف برجام صادر کردند چیز جدیدی نیست چراکه اگر هرکدام از طرفین به مفاد برجام پایبند نباشند اجرای برجام دیگر معنایی نخواهد داشت.

منتخب مردم لنجان در مجلس دهم شورای اسلامی متذکر شد: نمایندگان مجلس با این اقدام به دنبال فشار بر طرف غربی برای اجرای تعهداتشان در مفاد برجام هستند و چنین موضوعی قدرت چانه‌زنی دولت را افزایش خواهد داد.

کوهکن در پایان با اشاره به هجمه برخی از رسانه‌ها مبنی بر انتخابات هیأت رئیسه جدید مجلس دهم خاطر نشان کرد: منتخبین مردم در مجلس دهم هیأت رئیسه جدید را انتخاب خواهند کرد و هجمه‌های سلیقه‌ای برخی رسانه‌ها در این مقوله جایگاهی ندارد.

 منبع: فارس 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا