از اپ های موبایلی تا تشخیص سرطان

موبنا، رکسانا دانیالی – بهره بری از این اپ ها نه تنها آسان است بلکه می تواند اطلاعات کاملی را در اختیارتان قرار دهد. یکی از جالب ترین اپ های طراحی شده،برنامه هایی برای تشخیص سرطان های پوستی است که در ادامه مطلب به معرفی چند مورد از بهترین آن ها خواهیم پرداخت. [alert_box style=”success” …

موبنا، رکسانا دانیالی – بهره بری از این اپ ها نه تنها آسان است بلکه می تواند اطلاعات کاملی را در اختیارتان قرار دهد. یکی از جالب ترین اپ های طراحی شده،برنامه هایی برای تشخیص سرطان های پوستی است که در ادامه مطلب به معرفی چند مورد از بهترین آن ها خواهیم پرداخت.

[alert_box style=”success” close=”yes”]+ Skin Scan[/alert_box]

در این برنامه اطلاعات متنوعی از جمله انواع اختلالات پوستی و مکان جغرافیایی دقیق بروز هر کدام از آن ها در دنیا مشخص شده است. از قسمت پوستی آسیب دیده خود عکس بگیرید و آن را در برنامه آپلود کنید. پس از چند دقیقه نمونه ارسال شده توسط الگوریتم های خاص مورد آنالیز قرار می گیرد. به این وسیله مشکل ایجاد شده تشخیص داده می شود و پیشرفت ضایعه در صورت وجود مشخص می شود. چنان چه اسکن انجام شده از ضایعه توسط اپ مشکوک به نظر برسد، برنامه شما را به نزدیک ترین متخصص پوست راهنمایی می کند. لازم به ذکر است که این اپ رایگان نیست و نیاز به پرداخت ابتدایی ۴.۹۹ دلار برای دانلود دارد.

1

 

[alert_box style=”success” close=”yes”]+ SpotCheck[/alert_box]

در این اپ درمالوژیست های ماهری برای بررسی تصاویر ضایعات پوست گرد هم آمده اند. طی ۲۴ ساعت آینده این اپ در صورت حاد بودن مشکل به شما اطلاع می دهد و توصیه می شود به یک متخصص پوست مراجعه کنید. همانند برنامه قبلی این اپ نیز اطلاعات کاملی بنا به منطقه جغرافیایی از ضایعه پوستی شما در اختیارتان قرار می دهد. SpotCheck با پرداخت ۴.۹۹ دلار قابل دانلود است.
2

[alert_box style=”success” close=”yes”]+ Skin of Mine[/alert_box]

اگر مسابقه ای برای زیباترین اپ تشخیص سرطان پوست برگزار شود، به راستی Skin of Mine پیروز میدان خواهد بود. در این اپ نیز مانند اپ های قبلی اطلاعات شما آنالیز می شوند. در نتیجه ظرف ۲۴ ساعت با انتخاب مشاور مورد نظر می توانید از مشکل خود آگاهی کسب کنید. این برنامه به صورت رایگان قابل دانلود است.
3

[alert_box style=”success” close=”yes”]+ Novimedicine[/alert_box]

عکس هایی که برای این اپ ارسال می کنید به دست درماتولوژیست های متخصص می رسد. البته لازم به ذکر است که این برنامه به طور ویژه به آکنه و مشکلات مرتبط با آن اختصاص می یابد. برنامه به صورت رایگان قابل دانلود است اما هر مشاوره با متخصص به طور میانگین ۵۹ دلار هزینه خواهد داشت که منجر به کاهش تمایل کاربران برای استفاده از این اپ شده است.
4

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا