حمله به میرمحمود موسوی امنیتی و سیاسی نبود

موبنا – سیدحسین هاشمی (استاندار تهران) در حاشیه جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران در پاسخ به سوال خبرنگاران؛ درباره حادثه پیش آمده برای میرمحمود موسوی که آن را سوءقصد عنوان می‌کنند، گفت: در حال حاضر حادثه پیش آمده برای میرمحمود موسوی در دست بررسی است و سیستم اطلاعاتی و ناجا …

موبنا – سیدحسین هاشمی (استاندار تهران) در حاشیه جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران در پاسخ به سوال خبرنگاران؛ درباره حادثه پیش آمده برای میرمحمود موسوی که آن را سوءقصد عنوان می‌کنند، گفت: در حال حاضر حادثه پیش آمده برای میرمحمود موسوی در دست بررسی است و سیستم اطلاعاتی و ناجا با اطلاع یافتن از این ماجرا، به موضوع ورود کردند.

وی با تاکید بر اینکه حادثه پیش آمده برای میرمحمود موسوی سیاسی و امنیتی نبوده است، افزود: تاکنون که در خدمت شما هستم و براساس گزارشی که روز گذشته دریافت کردم، این حادثه امنیتی نبوده است.

استاندار تهران ادامه داد: با جدیتی که در این کار است، شناسایی ضاربان با کمک آقای موسوی و همچنین دوستانی که در آن محیط بودند، همچنان ادامه دارد.

هاشمی در پاسخ به این سوال که تاکید شده در یک هفته سه بار سوءقصد به میرمحمود موسوی صورت گرفته، گفت: دوبار سوءقصد تایید نشده است.

 منبع: ایلنا

دکمه بازگشت به بالا