ابعاد تازه از پرونده ستایش

موبنا – فروزان سرپرست دادسرای اطفال در همایش «آموزش حقوقی به دانش‌آموزان» که در دبیرستان البرز برگزار شد، گفت: در سرشماری سال ۹۰ حدود ۲۳ میلیون جمعیت زیر ۱۸ سال داشتیم که تا پایان سال ۹۴ باید به ۲۵ میلیون نفر رسیده باشد که حدود سه میلون نفر از آن‌ها در تهران هستند. وی با …

موبنا – فروزان سرپرست دادسرای اطفال در همایش «آموزش حقوقی به دانش‌آموزان» که در دبیرستان البرز برگزار شد، گفت: در سرشماری سال ۹۰ حدود ۲۳ میلیون جمعیت زیر ۱۸ سال داشتیم که تا پایان سال ۹۴ باید به ۲۵ میلیون نفر رسیده باشد که حدود سه میلون نفر از آن‌ها در تهران هستند.

وی با اشاره به حق کودکان گفت: در سال ۹۳ حدود ۲۵۶ هزار سقط جنین صورت گرفته که فقط ۶ هزار مورد آن قانونی بوده است و ۲۵۰ هزار مورد آن غیرقانونی بوده است.

وی با اشاره به قاتل پرونده ستایش گفت: در جلساتی که با امیرحسین قاتل ستایش داشتیم مشخص شد که گذاشتن یک طبقه در اختیار پسر ۱۶ ساله و آزادی موبایل و فیلم های مستهجن و رو دادن بزرگسالان خانواده در خوردن مشروبات به این پسر، باعث انحراف وی شده است. گرچه ممکن است وی بگوید در آن لحظه در اثر مستی، اراده‌ای نداشته، اما باید قوانین یادآوری می‌شد و دختر شش ساله هم در این صورت به راحتی به وی اعتماد نمی‌کرد و این اتفاق نمی‌افتاد.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا