جنگلی عمودی در قلب هتل کوهستانی

موبنا – پس از دو طرح جنگل عمودی فوق العاده محبوب، شرکت استفانو بوئری آرکیتتی از پروژه جدید خود رونمایی کرده که طراحی سبز را به سطحی جدید ارتقا خواهد داد. پروژه «هتل کوهستانی» شامل یک هتل با ۲۵۰ اتاق است که با الهام از طبیعت شکل گرفته و به اندازه ای سبز است که …

موبنا – پس از دو طرح جنگل عمودی فوق العاده محبوب، شرکت استفانو بوئری آرکیتتی از پروژه جدید خود رونمایی کرده که طراحی سبز را به سطحی جدید ارتقا خواهد داد. پروژه «هتل کوهستانی» شامل یک هتل با ۲۵۰ اتاق است که با الهام از طبیعت شکل گرفته و به اندازه ای سبز است که هوای محیط اطراف خود را نیز بهبود می بخشد. این طرح نیز همانند دیگر ساختمان های سبز طراحی شده توسط استفانو بوئری آرکیتتی از طبقه نخست تا آخرین طبقه دارای پوشش گیاهی خواهد بود.

شرکت طراحی ایتالیایی استفانو بوئری آرکیتتی برای نخستین بار با ارائه طرح «بوسکو ورتیکاله»، نخستین جنگل عمودی جهان که در شهر میلان ساخته شد، نام خود را مطرح کرد. چند سال بعد، دومین طرح آسمانخراش سبز از سوی این شرکت پیروز رقابت طرح ساختمانی دوستدار محیط زیست در لوزان، سوئیس، شد که ساخت آن از سال آینده آغاز می شود. هتل کوهستانی که جدیدترین پروژه استفانو بوئری آرکیتتی است در شهر گوئیژو، چین و برای گروه هتلداری هنگ کنگی Cachet ساخته خواهد شد. طرح جدید این شرکت از اصول مشابه با پروژه های پیشین پیروی می کند و بر معماری پایدار و نمای سبز با قابلیت بهبود هوای محیط اطراف متمرکز است.

استفانو بوئری آرکیتتی این هتل کوهستانی سبز را در منطقه وانفنگلین می سازد که به نام جنگل ده هزار قله نیز شناخته می شود. سایمون ما، هنرمند چینی، طراحی داخلی برای ۲۵۰ اتاق این هتل که دارای امکاناتی مانند سالن ورزش، ناحیه VIP، رستوران و سالن کنفرانس است را انجام می دهد.

نیویورک تایمز به تازگی منطقه گوئیژو چین را در فهرست ۵۲ مکانی که باید در سال ۲۰۱۶ از آنها بازدید کرد، قرار داده و افزایش حضور گردشگران در این منطقه را پیش بینی کرده است. دسترسی به این منطقه جنگلی تا سال ۲۰۱۴ تا حد زیادی غیرممکن بود اما با افتتاح راه آهن پر سرعت که طی پروژه ای ۲۰ میلیارد دلاری توسط دولت چین ساخته شد، برگزاری تور و ساخت هتل های جدید در این منطقه رو به رشد است. این مسیر راه آهن مدت زمان سفر تا نزدیکترین شهر اصلی را از ۲۰ ساعت به چهار ساعت کاهش داده است.

 منبع: ۱۱۸ سفر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا