آغاز فروش پرظرفیت‌ترین کارت microSD جهان با حافظه ۲۵۶ گیگابایت

موبنا، میثم لطفی – در حال حاضر بیشترین ظرفیت کارت‌های حافظه microSD که می‌توانید خریداری کنید ۲۰۰ گیگابایت است. البته سال گذشته یک فرمت ویژه از کارت‌های حافظه موسوم به Microdia معرفی شد که ظرفیت ۵۱۲ گیگابایتی داشت و کاربرد عمومی برای کاربران نداشت. کارت حافظه ۲۵۶ گیگابایتی سامسونگ EVO Plus نام دارد و نسل …

موبنا، میثم لطفی – در حال حاضر بیشترین ظرفیت کارت‌های حافظه microSD که می‌توانید خریداری کنید ۲۰۰ گیگابایت است. البته سال گذشته یک فرمت ویژه از کارت‌های حافظه موسوم به Microdia معرفی شد که ظرفیت ۵۱۲ گیگابایتی داشت و کاربرد عمومی برای کاربران نداشت.

کارت حافظه ۲۵۶ گیگابایتی سامسونگ EVO Plus نام دارد و نسل جدیدی از کارت‌های microSD محسوب می‌شود که در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های پیشرفته مورد استفاده قرار می‌گیرد و البته قرار است در نسل جدید پهپاد‌ها، دوربین‌های دیجیتالی، دوربین‌های ویدیویی ۳۶۰ درجه  و عینک واقعیت مجازی ۳۶۰ Gear هم مورد استفاده قرار گیرد.

Samsung-256-GB-microSD1

این کارت حافظه که در Class 10 ساخته شده است با سرعت ۹۵ مگابایت در ثانیه اطلاعات را می‌خواند و سرعت ذخیره اطلاعات روی آن هم ۹۰ مگابایت در ثانیه اعلام شده است.

ظرفیت بالای این کارت حافظه به شما امکان می‌دهد تصاویر ویدیویی با کیفیت ۴ هزار پیکسل را به مدت ۱۲ ساعت در آن نگه دارید. همچنین می‌توانید معادل ۳۳ ساعت تصویر ویدیویی با کیفیت Full HD را روی آن ذخیره کنید. اگر بخواهید فایل موسیقی در این کارت حافظه نگه دارید، محصول جدید سامسونگ ظرفیت پذیرش ۲۳۵۰۰ فایل صوتی با فرمت MP3 را دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا