«اسرائیل» دست به دامان سازمان ملل

موبنا – نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل با همکاری کنگره جهانی یهود و چند سازمان حامی اسرائیل دیگر، همایش بین‌المللی علیه جنبش تحریم‌های ضد اسرائیلی (BDS) در مقر این سازمان برگزار خواهد کرد. رژیم صهیونیستی که اخیرا برای مقابله با نفوذ روزافزون تحریم‌های ضد اسرائیلی دست به هر اقدامی می‌زند، اکنون نیز قصد دارد …

موبنا – نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل با همکاری کنگره جهانی یهود و چند سازمان حامی اسرائیل دیگر، همایش بین‌المللی علیه جنبش تحریم‌های ضد اسرائیلی (BDS) در مقر این سازمان برگزار خواهد کرد.
رژیم صهیونیستی که اخیرا برای مقابله با نفوذ روزافزون تحریم‌های ضد اسرائیلی دست به هر اقدامی می‌زند، اکنون نیز قصد دارد با جمع کردن دانشجویان، سازمان‌ها و نهادهای مختلف از سراسر دنیا با این حرکت حامی فلسطین مبارزه کند.

این همایش قرار است پایان ماه جاری میلادی (۳۱ می – ۱۱ خرداد) در سالن اجلاس عمومی سازمان ملل برگزار شود.

در تبلیغات برای شرکت در این همایش ضمن اعتراف به افزایش حمایت‌ها از این جنبش در سراسر دنیا و تحریم شدن هرچه بیشتر مصرف کالاهای اسرائیلی، آمده است که باید برای مشروعیت بخشیدن به اسرائیل با این جنبش مقابله کرد.

جنبش تحریم‌های ضد اسرائیلی، حرکتی است از سوی سازمان‌های حامی فلسطین که با دعوت از سازمان‌ها، نهادها، انجمن‌ها و شرکت‌های بزرگ بین‌المللی برای تحریم رژیم صهیونیستی از آنها می‌خواهد که برای پایان دادن به اشغالگری و ظلم علیه فلسطینیان، از خرید کالاهای تولیدی این رژیم اجتناب کنند.

 منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا