مرگ سه دختر دانشجو مقابل دانشگاه آزاد قزوین

موبنا – پیمان نامدار دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه سه دختر دانشجوی ۱۹ و ۲۰ ساله صبح امروز در مقابل دانشگاه آزاد قزوین بر اثر بی‌احتیاطی در هنگام رانندگی جان خود را از دادند، اظهار کرد: در این حادثه که ساعت ۱۱ و ۳۷ دقیقه امروز رخ داد، …

موبنا – پیمان نامدار دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه سه دختر دانشجوی ۱۹ و ۲۰ ساله صبح امروز در مقابل دانشگاه آزاد قزوین بر اثر بی‌احتیاطی در هنگام رانندگی جان خود را از دادند، اظهار کرد: در این حادثه که ساعت ۱۱ و ۳۷ دقیقه امروز رخ داد، سه سرنشین خودروی سمند بعد از برخورد با پایه سیمانی در پل آزادراه کمربندی قزوین جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه ۲ دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های رازی و مینودر به محل حادثه اعزام شدند، افزود: نخستین آمبولانس در عرض ۳ دقیقه در محل حادثه حاضر شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین اضافه کرد: سه سرنشین خودروی سمند به دلیل آسیب‌های جدی که به قسمت سر و سایر اعضای بدن آن‌ها وارد شده بود به طرز دلخراشی جان خود را از دست دادند.

نامدار با تأکید بر استفاده از کمربند ایمنی برای تمام سرنشینان خودروهایی که در سطح شهر تردد می‌کنند، یادآور شد: راننده خودروی سمند دانشجوی دختر ۲۱ ساله بوده که به دلیل داشتن کمربند ایمنی در این حادثه با وارد شدن آسیب‌های جزئی به اعضای بدن او از سوی آمبولانس اعزام شده برای درمان تکمیلی به بیمارستان رازی شهر قزوین منتقل شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: گزارش‌های رسیده از تکنسین‌های اعزامی به این صورت بوده که این دانشجوی ۲۱ ساله به دلیل شوک حادثه در شرایط روحی نامساعد به سر می‌برد.

 منبع:اتاق خبر ۲۴  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا