خوردبین: نباید علت مرگ اولادی اعلام می‌شد

موبنا – محمود خوردبین درباره پیروزی پرسپولیس مقابل گسترش فولاد اظهار کرد: ما به کسب عنوان قهرمانی امیدوار هستیم. روز گذشته تیم ما فوق‌العاده آماده بود و دیدید که فقط برای کسب پیروزی وارد زمین شده بودیم. خوشحالیم که به آنچه می‌خواستیم رسیدیم. در حال حاضر هم بازیکنان همه سرحال هستند و نگرانی نداریم و …

موبنا – محمود خوردبین درباره پیروزی پرسپولیس مقابل گسترش فولاد اظهار کرد: ما به کسب عنوان قهرمانی امیدوار هستیم. روز گذشته تیم ما فوق‌العاده آماده بود و دیدید که فقط برای کسب پیروزی وارد زمین شده بودیم. خوشحالیم که به آنچه می‌خواستیم رسیدیم. در حال حاضر هم بازیکنان همه سرحال هستند و نگرانی نداریم و امیدواریم که قهرمانی را به دست بیاوریم.

خوردبین در ادامه درباره اینکه شایعاتی پیرامون نقل و انتقالات و حضور چند بازیکن در پرسپولیس مطرح شده است گفت: با هیچ بازیکنی برای حضور در پرسپولیس صحبت نکرده‌ایم و هیچ چیز واقعیت ندارد. در حال حاضر هم درباره حضور یا عدم حضور بازیکنی صحبت نمی‌کنیم چون تیم ما باید تمام فکر و ذکرش بازی با راه آهن باشد تا به قهرمانی برسیم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه مسئولان باشگاه گسترش فولاد گفته‌اند تغییر ورزشگاه باعث شکست آن‌ها شده است، گفت: دو ماه قبل که برنامه بازی‌ها اعلام شد، مشخص بود که بازی ما با گسترش در ورزشگاه یادگار امام برگزار می‌شود. یعنی از دو ماه قبل همه چیز مشخص بود. اگر اعتراض داشتند باید همان موقع اعلام می‌کردند. دو تا سه روز قبل از بازی اعتراض کردند که شورای تامین قبول نکرد. به خاطر اتفاقات اهواز تصمیم گرفته شد که بازی در یادگار امام باشد.

خوردبین درباره اینکه قوه قضاییه علت فوت مهرداد اولادی را رسما اعلام کرده هم گفت: باید به قوه قضاییه می‌گفتند که این کار را نمی‌کرد. من چیزی از مهرداد اولادی ندیدم. تا زمانی که پیش ما بود، چیزی از او ندیدم. اصلا نباید علت مرگش اعلام می‌شد. او فوت کرده است.

نوشته های مشابه

او درباره اینکه ویسی اعلام کرده فقط ۱۰ درصد بازی‌ها جوانمردانه بوده است، گفت: یعنی تیم ما ناجوانمردانه بازی کرده است؟ نمی‌دانم ویسی چنین صحبتی را مطرح کرده است یا نه اما باید در صحبت‌هایش دقت کند. اگر راجع به ما صحبت کرده باید بداند درباره تیم بزرگی صحبت کرده است. همه دیدند که ما بازی خوبی انجام دادیم و به پیروزی رسیدیم.

خوردبین درباره اینکه گفته می‌شود داوری‌ها به نفع پرسپولیس بوده است، گفت: کجای داوری‌ها به نفع ما بوده است؟ اگر در بازی با نفت داور درست قضاوت می‌کرد شاید الان شرایط بهتری داشتیم. آقای افشارزاده هم صحبت‌هایی مطرح کرده‌اند اما او بزرگ ماست و من هیچ وقت درباره صحبت‌هایش صحبت نمی‌کنم. او باید بداند که تیم ما هم‌طراز تیم خودشان است.

 منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا