عذر‌خواهی هیات مدیره استقلال از طاهری به خاطر بیانیه افشارزاده!

موبنا – چند روز پیش باشگاه استقلال بیانیه و در واقع دلنوشته‌ای را از بهرام افشارزاده روی سایت این باشگاه منتشر کرد مبنی بر اینکه همه می‌دانند داوری ها به سمت چه تیمی بوده است. از طرفی وی اعلام کرد در دربی از داوری لطمه خورده اند و به صورت غیر مستقیم اعلام کرد که …

موبنا – چند روز پیش باشگاه استقلال بیانیه و در واقع دلنوشته‌ای را از بهرام افشارزاده روی سایت این باشگاه منتشر کرد مبنی بر اینکه همه می‌دانند داوری ها به سمت چه تیمی بوده است. از طرفی وی اعلام کرد در دربی از داوری لطمه خورده اند و به صورت غیر مستقیم اعلام کرد که داور دربی به سود پرسپولیس کار کرده است.
حالا علی اکبر طاهری از پشت پرده این اتفاق صحبت می‌کند و می‌گوید: من این اعتراض را به اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال مطرح کردم. آنها هم بابت این مسئله عذرخواهی کردند و گفتند که تعجب می‌کنیم که این مسائل گفته می‌شود. بعد هم خود آقای افشارزاده به نوعی مطالبی که گفته شده بود را تعدیل کرد اما قرار نیست ما رفتار دیگران را انجام دهیم چرا که در آن صورت فرقی بین ما و سایرین وجود ندارد. ضمن احترام به بهرام افشارزاده ما باید سعی کنیم رفتاری که مورد پسند و مقبول جامعه فوتبال است را انجام دهیم نه اینکه این مسائل را تشدید کنیم. چرا که در نهایت دلسردی اهالی فوتبال را در پی خواهد داشت.

 منبع: تابناک 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا