iOS 10 اپل کنترل لوازم خانگی را آسان می‌کند

موبنا، میثم لطفی – بر اساس جدیدترین گزارش‌های منتشر شده از سوی منابع آگاه، یکی از قابلیت‌هایی که سیستم عامل iOS 10 در اختیار گرفته این است که یک اپلیکیشن اختصاصی با نام HomeKit دارد که البته می‌تواند با نام Home به کاربران معرفی شود. سیستم HomeKit که نخستین بار در کنفرانس سالانه WWDC 2014 …

موبنا، میثم لطفی – بر اساس جدیدترین گزارش‌های منتشر شده از سوی منابع آگاه، یکی از قابلیت‌هایی که سیستم عامل iOS 10 در اختیار گرفته این است که یک اپلیکیشن اختصاصی با نام HomeKit دارد که البته می‌تواند با نام Home به کاربران معرفی شود.

سیستم HomeKit که نخستین بار در کنفرانس سالانه WWDC 2014 همراه با آیفون و آیپد جدید معرفی شد، قابلیت‌های کنترل از راه دور برای چراغ، سیستم‌های تشخیص دود، قفل، سیستم‌های گرمایشی، تلویزیون و دیگر دستگاه‌های خانگی را ارایه می‌دهد.

iOS 10

سپتامبر گذاشته اپل یک حق امتیاز را مربوط به سیستم HomeKit به ثبت رساند و در آن اعلام شد که این سیستم می‌تواند در قالب یک اپلیکیشن مجزا برای سیستم عامل iOS ارایه شود تا امکان کنترل طیف گسترده‌ای از محصولات برای آنها فراهم شود.

کاربران برای استفاده از نسخه کنونی HomeKit نیاز به ابزارهای ارایه شده از سوی شرکت‌های نرم‌افزاری دارند و فقط برخی لوازم خانگی تحت پوشش آن قرار می‌گیرد. ولی اپلیکیشن این ابزار مخصوص سیستم عامل iOS 10 به گونه‌ای ساخته شده است که در آن امکان کنترل انواع مختلف دستگاه‌ها و لوازم خانگی فراهم می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا