رونمایی ایسوس از پروژکتور جیبی بسیار سبک + عکس

موبنا – این محصول با استفاده از یک باتری ۶۰۰۰mAh قابل شارژ، می‌تواند بدون اتصال به برق، به صورت مداوم تا ۵ ساعت تصویر نمایش دهد و یا حتی به عنوان یک پاوربانک، دستگاه های همراهتان را شارژ کند. با توجه به تحقیقات شرکت BCN، ایسوس در سال ۲۰۱۵، برند برتر در زمینه تولید پروژکتور …

موبنا – این محصول با استفاده از یک باتری ۶۰۰۰mAh قابل شارژ، می‌تواند بدون اتصال به برق، به صورت مداوم تا ۵ ساعت تصویر نمایش دهد و یا حتی به عنوان یک پاوربانک، دستگاه های همراهتان را شارژ کند.

با توجه به تحقیقات شرکت BCN، ایسوس در سال ۲۰۱۵، برند برتر در زمینه تولید پروژکتور های قابل حمل (زیر ۱ کیلوگرم) در ژاپن بوده و علاوه بر آن، پروژکتور قبلی یعنی S1، یکی از سه مدل پرفروش در بازارهای آمریکای شمالی بوده است.

رونمایی ایسوس از پروژکتور جیبی بسیار سبک1

رونمایی ایسوس از پروژکتور جیبی بسیار سبک

طراحی با پرستیژ ZenBeam E1، با وزن تنها ۳۰۷ گرمی خود، ویدئوپرژکتوری فوق فشرده با ابعاد ۱۱۰ در ۸۳ در ۲۹ میلیمتر است که از طراحی خاص ایسوس با نام Zen استفاده می کند.

ZenBeam E1 با استفاده از منبع نورانی LED میتواند ۱۵۰ لومن نوردهی داشته باشد. فناوری به کار گرفته شده در لامپ آن ™DLP® IntelliBright به تصاویر شما درخششی خاص می‌بخشد، در حالی که گرمای محسوسی تولید نمی‌کند. این محصول همچنین تمامی طیف رنگی NTSC را پشتیبانی کرده و فناوری مذکور ۳۰ درصد کنتراست تصاویر را ارتقا و تا ۵۰ درصد مصرف انرژی را کاهش می‌دهد.

ZenBeam E1 به صورت ذاتی دارای تفکیک پذیری (WVGA (854×480 است ولی فایل های ویدئویی Full HD 1080p را نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین لنز آن به کاربر این امکان را میدهد که در فاصله کوتاه ( از بازه ۱۵ اینچ تا ۱۲۰ اینچ) تصویری را روی صفحه مورد نظر ایجاد کند.

ZenBeam E1 به صورت خودکار به تصحیح زاوایای تصاویر می‌پردازد و کادر تصویر را در بهترین حالت برای شما آماده می‌کند. همچنین برای پخش صدا، از بلندگوهایی با فناوری انحصاری ایسوس SonicMaster در ساخت این دستگاه استفاده شده که صدایی شفاف و قدرتمند در عین اندازه کوچک برای شما فراهم میکند.

 منبع:میزان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا