ترکیب پرسپولیس برابر سایپا اعلام شد

محمدرضا خانزاده و هادی نوروزی دو بازیکنی بودند که از ترکیب تیم برانکو ایوانکوویچ خارج شدند و به جای این دو بابک حاتمی و فرناندو گابریل فرصت حضور در این بازی را یافتند. هادی نوروزی البته به دلیل محرومیت نمی‌تواند در این بازی برای پرسپولیس به میدان برود و دلیل نیمکت‌نشینی محمدرضا خانزاده را که …

محمدرضا خانزاده و هادی نوروزی دو بازیکنی بودند که از ترکیب تیم برانکو ایوانکوویچ خارج شدند و به جای این دو بابک حاتمی و فرناندو گابریل فرصت حضور در این بازی را یافتند.

هادی نوروزی البته به دلیل محرومیت نمی‌تواند در این بازی برای پرسپولیس به میدان برود و دلیل نیمکت‌نشینی محمدرضا خانزاده را که در هفته گذشته حواشی‌ زیادی را به وجود آورد باید در جای دیگری جُست.

برانکو ایوانکوویچ در این دیدار از سوشا مکانی مطابق بازی‌های قبلی در ترکیب اصلی و درون دروازه استفاده کرده و مایکل اومانیا و علیرضا نورمحمدی دو مدافع میانی این تیم در این دیدار خواهند بود.

حمید علی عسگری و بابک حاتمی دو مدافع چپ و راست پرسپولیس خواهند بود و حاتمی این فرصت را خواهد داشت تا مقابل تیم سابق خود به میدان برود.

مهرداد کفشگری و احمد نوراللهی دو هافبک میانی سفیدپوشان در این دیدار هستند که امید عالیشاه و فرناندو گابریل نیز در کنار آنها به میدان خواهند رفت و محمد نوری و مهدی طارمی در فاز تهاجمی وظیفه حمله به دروازه سایپا را بر عهده دارند.

دیدار دو تیم سایپا و پرسپولیس ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز و در استادیوم انقلاب کرج به مصاف هم خواهند رفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا