مایکروسافت به زودی نوتیفیکیشن های مرتبط با آپدیت به ویندوز ۱۰ را حذف خواهد کرد

موبنا -اطلاع رسانی های مربوط به ارتقای به ویندوز ۱۰ به زودی حذف خواهند شد. مایکروسافت تصمیم گرفته تا پیام مرتبط با ارتقا ویندوز ۷ و ویندوز ۸.۱ به جدیدترین سیستم‌عامل خود را از تاریخ ۲۹ جولایی (۸ مرداد) حذف کند. همانطور که احتمالا اطلاع دارید مایکروسافت دیروز این خبر را تعیین کرد که امکان …

موبنا -اطلاع رسانی های مربوط به ارتقای به ویندوز ۱۰ به زودی حذف خواهند شد. مایکروسافت تصمیم گرفته تا پیام مرتبط با ارتقا ویندوز ۷ و ویندوز ۸.۱ به جدیدترین سیستم‌عامل خود را از تاریخ ۲۹ جولایی (۸ مرداد) حذف کند. همانطور که احتمالا اطلاع دارید مایکروسافت دیروز این خبر را تعیین کرد که امکان ارتقای رایگان به ویندوز ۱۰ را از تاریخ ۸ مرداد لغو خواهد کرد و به همین دلیل پیام مبتنی بر ارتقاء نسخه‌های‌ قبل سیستم عامل های ویندوز به ویندوز ۱۰ از تاریخ یاد شده دیگر نمایش نخواهند یافت.

جزئیات این خبر هنوز به صورت کامل اعلام نشده اما همانطور که اشاره کردیم اپلیکیشن دریافت ویندوز ۱۰ و ارتقا آسان به این نسخه از سیستم عامل جدید ردموندی‌ها از تاریخ هشتم مرداد ماه غیر فعال و از سیستم کاربران حذف خواهد شد.

بنابر این کاربرانی که تا بهحال نسبت به ارتقا ویندوز ۷ یا ۸.۱ خود به ویندوز ۱۰ اقدام نکرده اند به زودی این امکان را دیگر در دسترس نخواهند داشت. البته اپلیکیشن‌های شخص ثالث هم اکنون هم توسط بسیاری از کاربران برای عدم نمایش نوتیفیکیشن‌های‌ یاد شده مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین مدیران سیستم‌ها می‌توانند فرآیند پردازشی این نوتیفیکیشن‌ها را در دستگاه‌های مرتبط با کسب و کار غیر فعال کنند. در هفته گذشته نیز یک پیام قابل توجه ارتقا به ویندوز ۱۰ در بخش اعلام وضعیت آب و هوا برای برخی از کاربران نمایان شد.

همانگونه که اشاره کردیم مایکروسافت تصمیم گرفته که از تاریخ هشتم مرداد ماه سال جاری امکان بروزرسانی رایگان به ویندوز ۱۰ را از دسترس خارج کند اما با این وجود تا تاریخ یاد شده زمان زیادی برای تغییر در این تصمیم وجود دارد. اگر قابلیت ارتقا رایگان به ویندوز ۱۰ همچنان ادامه یابد می‌توان انتظار داشت که پیام‌های اطلاع‌رسانی مرتبط با آن همچنان در سیستم‌عامل کاربران نمایش داده شود.

 منبع: زومیت|نویسنده: مجتبی بوالحسنی 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا