فناوری اینترنت اشیا توسط کره‌ای ها وارد ایران می شود

موبنا -تفاهم نامه همکاری سهامدار عمده مخابرات (شرکت توسعه اعتماد مبین) و شرکت مخابراتی کره جنوبی (KT) به امضا رسید. این تفاهم نامه از سوی سید مصطفی سید هاشمی رییس هیأت مدیره توسعه اعتماد مبین و مهدی صفری مدیرعامل این شرکت و رییس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت مخابراتی KT کره جنوبی برای گسترش …

موبنا -تفاهم نامه همکاری سهامدار عمده مخابرات (شرکت توسعه اعتماد مبین) و شرکت مخابراتی کره جنوبی (KT) به امضا رسید.

این تفاهم نامه از سوی سید مصطفی سید هاشمی رییس هیأت مدیره توسعه اعتماد مبین و مهدی صفری مدیرعامل این شرکت و رییس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت مخابراتی KT کره جنوبی برای گسترش همکاری های بین المللی و انتقال فناوری در حوزه ICT منعقد شد.

سیدهاشمی در این مراسم با توجه به همکاری بلند مدت با شرکت KT و اجرا چندین پروژه در حوزه مخابرات بر انتقال فناوری توسط شرکت کره ای تاکید کرد.

وی اظهار داشت: طی این تفاهم شرکت مخابراتی KT متعهد شده فناوری ‌های مربوط به نسل های چهارم و پنجم موبایل (۵G,4G)، سرویس های اینترنت اشیا (IoT)، هوشمند سازی (Smart City) و امن سازی شهری (Safe City ) را به ایران منتقل کند.

رئیس هیات مدیره شرکت توسعه اعتماد مبین همچنین با اشاره به دیگر مفاد تفاهم‌نامه، گفت: مرکز تحقیق و توسعه (Center for Research & Development) با همکاری طرف ایرانی و کره ای در ایران راه اندازی خواهد شد.

سید هاشمی با اشاره به اهمیت نقش شرکت مخابرات ایران به عنوان اپراتور مخابراتی اول منطقه در توسعه کشور اظهار امیدواری کرد: با این همکاری، فرصت های جدید برای انتقال فناوری و توسعه کسب وکار در کشور ایجاد شود.

 منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا