ویندوز ۱۰ سیصد میلیونی شد

موبنا -به گزارش تک تایمز، این روزها تقریبا حدود یک سال از عرضه ویندوز ۱۰ می گذرد و بر اساس بررسی های انجام شده تا پایان ماه آوریل ویندوز ۱۰ حدود ۱۴.۳۵ درصد از کل بازار سیستم های عامل را در اختیار داشته است. بر اساس آماری که مایکروسافت در مورد نحوه استفاده از ویندوز …

موبنا -به گزارش تک تایمز، این روزها تقریبا حدود یک سال از عرضه ویندوز ۱۰ می گذرد و بر اساس بررسی های انجام شده تا پایان ماه آوریل ویندوز ۱۰ حدود ۱۴.۳۵ درصد از کل بازار سیستم های عامل را در اختیار داشته است.

بر اساس آماری که مایکروسافت در مورد نحوه استفاده از ویندوز ۱۰ در ماه مارس منتشر کرده، کاربران بیش از ۶۳ میلیارد دقیقه را صرف وبگردی با استفاده از مرورگر Edge کرده اند که به معنای رشد ۵۰ درصدی نسبت به سه ماهه قبل است.

دستیار صوتی مایکروسافت موسوم به کورتانا هم در از زمانه راه اندازی به بیش از ۶ میلیارد سوال کاربران پاسخ داده و در نهایت در ماه مارس از ویندوز ۱۰ برای اجرای بیش از ۹ میلیارد ساعت بازی ویدئویی استفاده شده است.

برنامه عکس ویندوز ۱۰ از پرطرفدارترین برنامه های آن است که ماهانه ۱۴۴ میلیون کاربر فعال دارد و البته استفاده از فروشگاه Windows Store رو به افزایش است.

مایکروسافت به کاربران ویندوزهای ۷ و ۸.۱ یادآوری کرده که تنها تا ۲۹ جولای یعنی کمتر از سه ماه دیگر برای مهاجرت رایگان به ویندوز ۱۰ فرصت دارند و بعد از پایان این مدت باید برای خرید نسخه خانگی این ویندوز ۱۱۹ دلار پرداخت کنند.

 منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا