سرویس جدید گوگل برای تحلیل داده‌های خدمات سازمانی Sheets

موبنا -به گزارش Zdnet، شرکت گوگل اعلام کرد سرویس پردازش ابری BigQuery هم‌اکنون با خدمات Google Drive ارتقا یافته است و نخستین اپلیکیشنی محسوب می‌شود که می‌تواند نرم‌افزار صفحه‌گسترده Google Sheets را متحول کند. سرویس BigQuery در اصل خدمات تحلیل داده مبتنی بر فضای پردازش ابری محسوب می‌شود که به کسب و کارها امکان می‌دهد …

موبنا -به گزارش Zdnet، شرکت گوگل اعلام کرد سرویس پردازش ابری BigQuery هم‌اکنون با خدمات Google Drive ارتقا یافته است و نخستین اپلیکیشنی محسوب می‌شود که می‌تواند نرم‌افزار صفحه‌گسترده Google Sheets را متحول کند.

سرویس BigQuery در اصل خدمات تحلیل داده مبتنی بر فضای پردازش ابری محسوب می‌شود که به کسب و کارها امکان می‌دهد درخواست‌های داده مانند SQL را بدون هرگونه سرمایه‌گذاری روی زیرساخت‌های موجود، در اختیار بگیرند. با این ارتقاء سازمان‌ها می‌توانند مهارت‌های تحلیل داده مبتنی بر BigQuery را روی داده‌های صفحه‌گسترده در اختیار بگیرند.

همچنین این امکان برای کسب و کارها فراهم شده است تا بتوانند درخواست‌های داده را از رابط کاربری BigQuery UI و از روی سرویس Google Drive به صورت مستقیم روی سرویس Google Sheets ذخیره کنند. همچنین این قابلیت وجود دارد تا درخواست‌های مربوط به خدمات Google Sheets در BigQuery پس از ویرایش روی صفحات گسترده ذخیره شود.
bigquery-drive-4
«تینو ترِشکو» مدیر برنامه‌ریزی فنی سرویس Google BigQuery روی وبلاگ رسمی این شرکت نوشت: «با گذشت زمان ما توانستیم تغییراتی را در خدمات Google Sheets اعمال کنیم. در این میان سرویس BigQuery می‌تواند به صورت خودکار تغییرات را در اختیار بگیرد و دفعه بعد که به خدمات صفحه‌گسترده مراجعه می‌کنید این تغییرات را مشاهده کنید».

 منبع: همکاران سیستم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا