پیش‌بینی رشد چشمگیر برای فناوری واقعیت مجازی (+ویدئو)

موبنا -به گزارش وب‌سایت خبری تحلیلی digitimes، به نظر می‌رسد که شرایط بازار فناوری‌های جدیدی مانند واقعیت مجازی به‌شدت آینده‌ای روشن را پیش روی خود می‌بینند. این صنایع در حال حاضر با رشدی چشمگیر روبرو بوده‌اند ولی این روند بر اساس پیش‌بینی کارشناسان با بهبود و تسریع پیشرفت همراه خواهد شد. مرکز تحلیلی IBC به‌عنوان …

موبنا -به گزارش وب‌سایت خبری تحلیلی digitimes، به نظر می‌رسد که شرایط بازار فناوری‌های جدیدی مانند واقعیت مجازی به‌شدت آینده‌ای روشن را پیش روی خود می‌بینند.

این صنایع در حال حاضر با رشدی چشمگیر روبرو بوده‌اند ولی این روند بر اساس پیش‌بینی کارشناسان با بهبود و تسریع پیشرفت همراه خواهد شد.

مرکز تحلیلی IBC به‌عنوان یکی از مراکز معتبر بین‌المللی در بررسی صنایع فناوری اطلاعات به‌حساب می‌آید و این مرکز دریکی از آخرین نمونه‌های تحلیلی خود به وضعیت بازار واقعیت مجازی در سال جاری میلادی پرداخته است.

بر اساس تحلیل‌های این مرکز، در طول سال ۲۰۱۶ با رشد چشمگیری در زمینه سرعت‌گیری فناوری یاد شده روبرو خواهیم بود که این موضوع موجب می‌شود تا شرکت‌های مختلفی به فکر حضور فعال‌تر در این بازار باشند.

تحلیل‌های این مرکز حاکی از آن هستند که ارزش کلی این بازار در پایان سال جاری مرکزهای ۲ میلیارد دلار را پشت سر نهاده و به‌این‌ترتیب به یک فناوری کاملا همه‌گیر تبدیل خواهند شد.

همچنین این مرکز پیش‌بینی کرده است که سخت‌افزارهای واقعیت مجازی تا سال ۲۰۲۰ با ۱۸۳.۸ درصد رشد روبرو شده و به ۶۴ میلیون و ۸۰۰ هزار دستگاه برسد که این رقم برای سیستم‌های واقعیت افزوده به ۱۸۹.۸ دهم درصد رشد و ۴۵ میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه فروش خواهد رسید.

 منبع: رایورز

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا