بیش از ۷۰۰۰ نفر متقاضی خرید فورد GT هستند

موبنا – با اینکه تنها یک هفته از راه‌اندازی وب‌سایت مخصوص ثبت سفارش و درخواست خرید GT گذشته است، اما در همین مدت کوتاه تا به امروز بیش از ۷۰۰۰ نفر برای خرید این خودرو اقدام کرده و در لیستِ انتظار قرار گرفته‌اند؛ این در حالی است که تنها ۵۰۰ دستگاه از فورد GT تولید می‌شود! ثبت نام در این …

موبنا – با اینکه تنها یک هفته از راه‌اندازی وب‌سایت مخصوص ثبت سفارش و درخواست خرید GT گذشته است، اما در همین مدت کوتاه تا به امروز بیش از ۷۰۰۰ نفر برای خرید این خودرو اقدام کرده و در لیستِ انتظار قرار گرفته‌اند؛ این در حالی است که تنها ۵۰۰ دستگاه از فورد GT تولید می‌شود! ثبت نام در این سایت تا ۳ هفته دیگر  ادامه خواهد داشت و با توجه به استقبال فوق‌العاده‌ی علاقمندان به این خودرو، فورد تصمیم خواهد گرفت که آن ۵۰۰ نفر خوش‌شانس که باید مبلغ ۴۵۰ هزار دلاری این اتومبیل را پرداخت کنند چه کسانی خواهند بود!

در این تصمیم‌گیری که ۹۰ روز بعد از پایان ثبت نام در این سایت آغاز می‌شود، کارشناسان و هیئتی مخصوص، سوابق خریداران، وفاداری آنها به برند فورد، شهرت افراد و موارد اینچنینی را مورد بررسی قرار خواهند داد.

بیش از ۷۰۰۰ نفر متقاضی خرید فورد GT هستند

فورد با راه‌اندازی سایت FordGT.com از عموم ثبت نام‌کنندگان خواسته تا با سلیقه‌ی شخصی خود، GT جدید خود را آنطور که مایل هستند شخصی‌سازی کرده و آپشن‌ها و ظاهر خودرو را مطابق با سلیقه‌ی خود سفارش دهند. در پی ثبت نام این ۷۰۰۰ نفر، محبوب‌ترین رنگ درخواست شده، همان رنگ آبیِ خاصی است که فورد برای اولین بار به معرفی GT در آن و طی نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۵ پرداخته بود که باعث جلب توجه بسیاری از افراد و رسانه‌ها به این خودرو شده بود.

محبوبیت بالای رنگ مشکی مات هم که در چند سال اخیر به شدت در میان علاقمندان به خودرو افزایش پیدا کرده است نیز باعث شده تا در لیست سفارش رنگ GT به جایگاه دوم دست پیدا کند.

بیش از ۷۰۰۰ نفر متقاضی خرید فورد GT هستند

فورد GT مدل ۲۰۱۷ از یک پیشرانه‌۶ سیلندر  با دو توربوشارژر استفاده می‌کند که با قرار گرفتن در میانه‌ی خودرو، قدرتی بیش از ۶۰۰ اسب بخار را تحویل چرخ‌های عقب می‌دهد. بدنه‌ا‌ی تماماً ساخته شده از فایبر کربن، سیستم آیرودینامیکی فعال و جعبه دنده‌ی ۷ سرعته دوکلاچه از مشخصات اعلام شده‌ی این ابرخودرو هستند. سیستم تعلیق چند حالته‌ی این خودرو با تنظیمات مختلف قادر به افزایش و کاهش ارتفاع و همچنین تعیین نرمی و سختی فنرها برای استفاده‌های متفاوت در شهر و پیست هستند.

فورد GT جدید چه در پیست و چه در خیابان‌ها رقابتی دیرینه با شورولت کوروت داشته است اما این بار کوروت تنها رقیب این خودرو به شمار نخواهد رفت. فراری ۴۵۸، فراری ۴۸۸ جدید، نسل دوم آئودی R8 و تعدادی دیگر از سوپراسپرت‌ها نیز به رقابت با محصول زیبای فورد خواهند پرداخت.

 منبع: زومیت|نویسنده: سعید ضیاء

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا