عبور از هفت دریا با قایق تفریحی خورشیدی

موبنا، محمد مهدی حیدرپور -یک قایق تفریحی عادی به طور معمول در صورت مناسب بودن شرایط از دامنه حرکت ۳۰۰ تا ۵۰۰ مایل دریایی سود می برد. با افزودن یک بادبان به این مجموعه دامنه حرکت به طور بدیهی می تواند افزایش یابد مگر آن که وزش باد با شما همراهی نکند. با این وجود، …

موبنا، محمد مهدی حیدرپور -یک قایق تفریحی عادی به طور معمول در صورت مناسب بودن شرایط از دامنه حرکت ۳۰۰ تا ۵۰۰ مایل دریایی سود می برد. با افزودن یک بادبان به این مجموعه دامنه حرکت به طور بدیهی می تواند افزایش یابد مگر آن که وزش باد با شما همراهی نکند. با این وجود، همچنان به نیروی قابل توجهی برای تجهیزات و امکانات لوکسی که به طور معمول در قایق های تفریحی بکار گرفته می شوند، نیاز دارید.
2

3

4
اگر در پی گزینه ای برای عبور از هفت دریا هستید قایق تفریحی سولارویو (Solarwave) می تواند گزینه ای ایده‌آل باشد. با استفاده از این قایق که طبیعت را با ورزش های آبی ترکیب می کند و بهره‌مندی از انرژی خورشیدی که به قایق سواری کم سر و صدا کمک می کند می توانید تجربه ای جدید از این فعالیت داشته باشید. مهندسان سوئیسی سازنده این قایق سیستمی را توسعه داده اند که نه تنها ساعات عملکرد پیشرانه های دیزلی را کاهش می دهد بلکه ماژولار و مقیاس‌پذیر نیز است.
5
این سیستم که از انرژی خورشیدی نیرو می گیرد نه تنها ارزانتر و از نظر تعمیر و نگهداری مقرون به صرفه‌تر است بلکه تجمل، راحتی و استقلال بیشتری به مالک قایق تفریحی سولارویو و مسافران آن می بخشد.
6

8

7

دکمه بازگشت به بالا