این کتاب ها بارها و بارها ارزش مطالعه دارند

موبنا – آن چه در مورد این کتاب ها هیجان انگیز است این است که باهر بار خواندن می توان چیز جدیدی را در آن کشف کرد. از میان بسیاری از کتاب های تاریخ چند نمونه در این جا معرفی کرده ام که به یک بار خواندن آن ها اکتفا نخواهید کرد. شازده کوچولو اثر …

موبنا – آن چه در مورد این کتاب ها هیجان انگیز است این است که باهر بار خواندن می توان چیز جدیدی را در آن کشف کرد. از میان بسیاری از کتاب های تاریخ چند نمونه در این جا معرفی کرده ام که به یک بار خواندن آن ها اکتفا نخواهید کرد.

شازده کوچولو اثر آنتوان دو سنت اگزوپری

این کتاب ها بارها و بارها ارزش مطالعه دارند

داستان دلگرم کننده شازده کوچولوی خاص و عجیب به همراه گل رزش حقیقت ساده کودک درونمان را که با گذر عمر و نگرانی های دنیا به فراموشی سپرده ایم به ما یادآور می شود.


تصویر دوریان گری اثر اسکار وایلد

این کتاب ها بارها و بارها ارزش مطالعه دارند

امروزه مردم قیمت همه چیز را می دانند اما ارزش هیچ چیز را نمی دانند. این کتاب به طور حرفه ای با نظریات زیبایی، پاکدامنی، فساد، گناه، غرور و اخلاقیات بازی می کند. داستان دوریان گری به ما یادآوری می کند که قربانی کردن همه چیز برای حرفه های سطحی ما را به تاریکی می کشاند و زیبایی واقعی با بالا رفتن سن از بین نمی رود.


دهاماپادا (چنین گفت بودا)

این کتاب ها بارها و بارها ارزش مطالعه دارند

“مردی که دائم حرف می زند خردمند و دانا خوانده نمی شود، اما اگر آرام، بی باک و دوست داشتنی باشد دانا نامیده می شود.” این کتاب مجموعه ای از سخنان بودا می باشد که الهاماتی برای زندگی و زندگی به نحو احسن می باشد. این کتاب مذهبی نیست و تمامی جملاتی که در آن ثبت شده است مرتبط با مناسبات مختلفی که درموقعیت های مختلف زندگی بودا و پیروانش ایجاد شده اند  می باشد.


در کوتاهی عمر اثر سنکا

این کتاب ها بارها و بارها ارزش مطالعه دارند

عمر بلند است در صورتی که بدانید چگونه آن را به کار ببرید. آثار سنکا فیلسوف رواقی نگرشی قوی به هنر زندگی کردن و اهمیت خرد و اخلاقیات ایجاد می کند. سنکا این مسئله را که انسان ها به جای این که زندگی پرمفهومی داشته باشند زندگی خود را به بطالت می گذرانند مورد بررسی قرار داده است.


آرزوهای بزرگ اثر چارلز دیکنز

این کتاب ها بارها و بارها ارزش مطالعه دارند

رنج بردن قوی تر از هر آموزه دیگری می باشد و درک این که در قلب شما چه می گذرد را به من آموخته است. من شکست خورده ام اما امید دارم. آرزوهای بزرگ داستان پسر یتیمی به نام پیپ از دوران کودکی تا دوره جوانی است و سعی دارد که در زندگی خود تبدیل به یک جنتلمن شود.


هنر رزم اثر سون تسی

این کتاب ها بارها و بارها ارزش مطالعه دارند

اگر دشمنت و خودت را بشناسی نیازی به ترس نخواهی داشت.

نتیجه سال ها نبرد.

جنگ و درگیری بخش جداناپذیر زندگی است و تمام چیزهای موردنیاز برای مقابله با جنگ در درون همه ما وجود دارد. هنر رزم معتبرترین و موثرترین کتاب رزم آرایی در دنیا محسوب می شود. هنر رزم نیازمند رقابت و درگیری در تمامی سطوح بین فردی و بین المللی است.

 منبع: وب‌سایت بدونیم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا