شوهرم کف پای من را لیس میزند! (مازوخیست جنسی)

موبنا – مریلا ( تحصیلات : فوق لیسانس ، ۳۳ ساله ) سلام شوهر من مازوخیست جنسی هست و به لیسیدن کف پاهای من علاقه ی شدیدی داره و این علاقش وقتی که من پاهامو تازه از داخل کفش در میارم شدیدتر میشه یعنی وقتی پاهای من خیلی بوی بد میده دوست داره زیر پاهامو …

موبنا
مریلا ( تحصیلات : فوق لیسانس ، ۳۳ ساله )
سلام شوهر من مازوخیست جنسی هست و به لیسیدن کف پاهای من علاقه ی شدیدی داره و این علاقش وقتی که من پاهامو تازه از داخل کفش در میارم شدیدتر میشه یعنی وقتی پاهای من خیلی بوی بد میده دوست داره زیر پاهامو لیس بزنه جالب اینجاست که کمتر هم مریض میشه میخاستم بدونم آیا در دراز مدت مشکلی براش پیش نمیاد

 

مشاور (hassan najafi – )
انحراف مازوخیسم یا شهوت خودآزاری، نقطه ی مقابل انحراف جنسی سادیسم یا دیگرآزاری است. یک فرد سادیستیک از آزار واذیت کردن دیگـــران لذت جنسی می برد، اما یک انسان مبتلا به «مازوخیسم» از عذاب و شکنجه أی که خودش متحمل می شود لذت جنسی کسب می کند. افرادی که به این نوع انحراف مبتلا هستند بشدت تمایل دارند که چه به وسیله ی خود و چه از طرف دیگران، آزار ببینند یا حتی شکنجه شوند. کامیابی روانی این بیماران، جز با زجر و آزار دیدن حاصل نمی شود.

تمامی روان شناسان در دوره های مختلف، خوی تجاوز و تعدی یا به بیان دیگر غریزه ی تخریب و مرگ را یکی از غرایز طبیعی افراد بشر و منشأ انحراف سادیسم دانسته اند. انحراف مازوخیسم یا خودآزاری نیز ریشه در همین غریزه دارد. با این تفاوت که واکنشهای بیمار مبتلا به مازوخیسم با بیمار سادیست فرق می کند.

نوشته های مشابه

همسر شما یک نوع انحراف جنسی دارد که ریشه آن در تجربه های کودکی است. شاید بتوان با روان کاوی، این خصلت را درمان یا تعدیل نمود و تعدیل یا درمان آن بستگی به خواست ایشان دارد. شوهر شما بر اثر اتفاقاتی که احیاناً در کودکی برایشان رخ داده از بوی بد خوششان می آید. پس مثل هر انسانی که موارد بهداشتی را رعایت نمی کند ممکن است مریض شوند و یا در اثر عادت کردن بدنشان به این سیستم هیچ اتفاقی برایشان رخ ندهد.

 منبع: آکا ایران

دکمه بازگشت به بالا