کشته شدنِ دختر ۱۴ساله در شمال تهران

موبنا – سید «جلال ملکی» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این که ماموران آتش نشانی پس از تایید این خبر به وسیله ی نیروی انتظامی در محل حادثه حاضر شدند، گفت: آتش نشانان پس از حضور در محل حادثه با جسد خون آلود دختری ۱۴ ساله افتاده بر زمین، روبرو شدند. …

موبنا – سید «جلال ملکی» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این که ماموران آتش نشانی پس از تایید این خبر به وسیله ی نیروی انتظامی در محل حادثه حاضر شدند، گفت: آتش نشانان پس از حضور در محل حادثه با جسد خون آلود دختری ۱۴ ساله افتاده بر زمین، روبرو شدند.
ملکی با بیان اینکه این نوجوان زیر پل عابر پیاده و در یک خیابانِ خلوت نقش بر زمین شده بود گفت: عوامل اورژانس مرگ این دختر را تایید کردند و جسد وی به پزشکی قانونی تحویل داده شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی با گلایه از برخی رسانه ها گفت: برخی رسانه ها این حادثه را خودکشی تلقی کرده اند در حالی که دلایل زیادی برای مرگ این دختر وجود دارد.
ملکی با اشاره به این که کارشناسان پزشکی قانونی و نیروی انتظامی در حال بررسی این حادثه هستند اظهار کرد: احتمال اینکه این فرد بر اثر تصادف کشته شده باشد، وجود دارد.

 منبع:  ایرنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا