پایان شکارهای پلیس قلابی باجگیر + عکس

موبنا – رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی گفت: با دریافت گزارش‌هایی مبنی بر باجگیری از صاحبان مغازه‌ها توسط یک مأمورنما، تیمی از مأموران وارد عمل شدند. سرهنگ هادی شیر محمدی افزود: تیم تحقیق در ابتدای ورود به پرونده تعدادی از مغازه‌دارها را احضار کردند که در بررسی‌های تخصصی مشخص شد این شخص با معرفی …

موبنا – رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی گفت: با دریافت گزارش‌هایی مبنی بر باجگیری از صاحبان مغازه‌ها توسط یک مأمورنما، تیمی از مأموران وارد عمل شدند.

سرهنگ هادی شیر محمدی افزود: تیم تحقیق در ابتدای ورود به پرونده تعدادی از مغازه‌دارها را احضار کردند که در بررسی‌های تخصصی مشخص شد این شخص با معرفی خود به عنوان مأمور اداره اماکن عمومی پس از گوشزد کردن تخلفات صنفی برای گزارش نکردن تخلفات پول زیادی را از آنها اخاذی کرده است.

وی ادامه داد: پس از یکسری تحقیقات گسترده میدانی با توجه به مشخصات ظاهری به دست آمده از باجگیر او را شناسایی کرده و محل‌های احتمالی ترددش را به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

سرهنگ شیر محمدی تصریح کرد: پس از ۱۰ روز کنترل نامحسوس سرانجام مرد مأمورنما در حال ورود به مخفیگاهش دستگیر شد و در بازرسی از محل یک رشته دستبند فلزی، یک کلت پلاستیکی، یک جلد شوکر برقی، یک جلد افشانه و یک کمربند نظامی به همراه تعداد زیادی اوراق و تصاویر درخواست متصدیان واحدهای صنفی مبنی بر مهلت رفع تخلف، فیش‌های واریزی به حساب بانکی‌اش و رسید پرداخت از عابر بانک کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت خراسان رضوی با اشاره به معرفی این مأمورنما به مقام قضایی از مردم خواست مراقب باشند.
پایان شکارهای پلیس قلابی باجگیر

 منبع:رکنا  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا