دیدار سرزده فرمانده با همرزمان جانبازش

موبنا – این دیدار صبح امروز و در بخش جانبازان و معلولین “بیمارستان ساسان” به صورت سرزده و به منظور آگاهی از چگونگی رسیدگی به وضعیت جانبازان بستری در این بیمارستان و گپ و گفتگوی دوستانه فرمانده دوران دفاع مقدس با جانبازان سرافراز ۸ سال جنگ تحمیلی انجام پذیرفت. در این  عیادت سرلشکر رضایی ضمن …

موبنا – این دیدار صبح امروز و در بخش جانبازان و معلولین “بیمارستان ساسان” به صورت سرزده و به منظور آگاهی از چگونگی رسیدگی به وضعیت جانبازان بستری در این بیمارستان و گپ و گفتگوی دوستانه فرمانده دوران دفاع مقدس با جانبازان سرافراز ۸ سال جنگ تحمیلی انجام پذیرفت.

دیدار سرزده فرمانده با همرزمان جانبازش

در این  عیادت سرلشکر رضایی ضمن آرزوی سلامتی برای جانبازان سرافراز دفاع مقدس ،اظهار داشت :  حضوردر کنار ایثارگران و جانبازان و دیدار با خانواده فداکار آنان به انسان هم روحیه و قوت می دهد و هم مسئولیت ها را سنگین می کند. همچنین ایشان در ادامه افزود: مطمئن هستم که دعای جانبازان و ایثارگران در موفقیت جمهوری اسلامی ایران بسیار تأثیرگذار است.

سرلشکر رضایی در این دیدار به طور ویژه با جانباز کریم نورمحمدی دیدار و گفتگو کرد . در این دیدار صمیمی، سرلشکر رضایی ضمن اطلاع از روند درمان این جانباز دفاع مقدس، از خداوند منان برای وی سلامتی و بهبودی مسألت نمود.

 منبع: ایسنا

دکمه بازگشت به بالا