۵ دلیل برای خرید HTC 10 به جای Galaxy S7 سامسونگ

موبنا، میثم لطفی – این گوشی هوشمند با ظاهر زیبا و همه قابلیت‌های پیشرفته خود رقبای سرسختی دارد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به Galaxy S7 سامسونگ اشاره کرد. گوشی کره‌ای سامسونگ بسیار پیشرفته و کارآمد است. به هر حال، اگر شما جزء آن دسته از کاربران هستید که قصد خرید گوشی هوشمند پیشرفته دارید …

موبنا، میثم لطفی – این گوشی هوشمند با ظاهر زیبا و همه قابلیت‌های پیشرفته خود رقبای سرسختی دارد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به Galaxy S7 سامسونگ اشاره کرد. گوشی کره‌ای سامسونگ بسیار پیشرفته و کارآمد است.

به هر حال، اگر شما جزء آن دسته از کاربران هستید که قصد خرید گوشی هوشمند پیشرفته دارید و نمی‌توانید بین این دو محصول تصمیم‌گیری کنید، در اینجا ۵ دلیل اصلی آورده شده است تا HTC 10 را به جای Galaxy S7 بخرید.

طراحی خوب: نماندن اثر انگشت روی بدنه

1-fingerprint

بدنه گوشی هوشمند Galaxy S7 به صورت براق طراحی شده و فقط کافی است کاربر چند ثانیه آن را در دست بگیرد تا اثر انگشت روی گوشی باقی بماند. به خصوص این اتفاق برای رنگ مشکی این گوشی صورت می‌گیرد و ظاهر گوشی را نازیبا می‌کند. گوشی HTC 10 این مشکل را ندارد و با ظاهر زیبای خود، روی بدنه هیچ اثر انگشتی را نگه نمی‌دارد.

رابط کاربری خلوت و آسان

2-htc-10-interface-1

شرکت HTC برای پرچمدار جدید خود رابط کاربری خلوت‌تر و کارآمدتر در نظر گرفته است. در مرورگر اینترنتی دو سیستم مجزا برای ورود حساب کاربری ایمیل دیده نمی‌شود و تجربه استفاده از خدمات اندروید آسان‌تر شده است. در عوض گوشی Galaxy S7  سامسونگ سه اپلیکیشن مجزا برای پست الکترونیکی دارد و دیگر قابلیت‌های آن هم اندکی پیچیده است.

دوربین حرفه‌ای برای سلفی

3-htc-front-camera-

شرکت HTC برای دوربین این گوشی هوشمند حسگر ۱۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته است و حسگر ۵ مگاپیکسلی مخصوص دوربین سلفی آن فناوری ویژه‌ای موسوم به UltraPixel دارد که این دوربین سلفی را حرفه‌ای می‌کند. گوشی Galaxy S7 سامسونگ هم عکس‌های سلفی مناسب می‌گیرد، ولی در بین پرچمداران کنونی در بازار می‌توان گفت دوربین سلفی HTC 10 حرفه‌ای ترین حسگر را دارد.

سیستم صوتی و هدفون پیشرفته

4-earphones

کاربرانی که می‌خواهند موسیقی را با کیفیت بالا گوش دهند و یک هدفون حرفه‌ای در اختیار داشته باشند، بهتر است سراغ HTC 10 بروند. شرکت HTC برای گوشی هوشمند خود هدفونی طراحی کرده است که می‌توان آن را کامل‌ترین نوع در بازار خواند. این هدفون به واسطه بخش‌های مختلف و قابلیت‌های کاربردی خود کیفیت بسیار مناسب صدا را ارایه می‌دهد.

استفاده از پورت USB-C

5-usb-c-1

گوشی Galaxy S7 از سیستم شارژی Samsung Fast Adaptive پشتیبانی می‌کند تا انرژی با سرعت بالا در باتری ذخیره شود. این گوشی قابلیت پشتیبانی از پورت‌های قدیمی microUSB را هم دارد. با روی کار آمدن استاندارد جدید USB-C و قابلیت‌های کاربردی مربوط به آن، گوشی HTC 10 را می‌توان در رده بالاتری طبقه‌بندی کرد و آن را کارآمدتر دانست. استاندارد USB-C اندازه کوچک‌تری دارد و استفاده از آن آسان‌تر است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا