گوگل به دنبال نصب اندروید روی چشم کاربران

موبنا، میثم لطفی – شرکت گوگل هم‌اکنون به این مسئله فکر می‌کند و حق امتیازی را در مرکز USPTO به ثبت رسانده است که با عنوان «دستگاه داخل چشمی» شناخته می‌شود. بر اساس توضیحات منتشر شده مربوط به این حق امتیاز، فناوری جدید گوگل یک آنتن دارد که انرژی مورد نیاز برای دستگاه را تامین …

موبنا، میثم لطفی – شرکت گوگل هم‌اکنون به این مسئله فکر می‌کند و حق امتیازی را در مرکز USPTO به ثبت رسانده است که با عنوان «دستگاه داخل چشمی» شناخته می‌شود. بر اساس توضیحات منتشر شده مربوط به این حق امتیاز، فناوری جدید گوگل یک آنتن دارد که انرژی مورد نیاز برای دستگاه را تامین می‌کند که البته قابلیت‌های این دستگاه و نحوه کار کردن آن هنوز مشخص نشده است.

Google-patents-a-method-that-might-put-Android-right-into-your-eye

گوگل در این حق امتیاز به صورت مستقیم به اندروید اشاره نکرد. ولی توضیح داد که دستگاه داخلی چشمی آن مبتنی بر سیستم عامل موبایلی کار می‌کند. به طور کلی می‌توان گفت که با اختراع جدید گوگل، کاربران به جای آنکه گوشی هوشمند یا رایانه‌ لوحی در اختیار داشته باشند می‌توانند آنها را داخل چشم خود حمل کنند.

Google-patents-a-method-that-might-put-Android-right-into-your-eye1

این حق امتیاز در تاریخ ۲۴ اکتبر ۲۰۱۴ توسط «اندرو جیسون کونراد» مدیر مرکز علوم زیستی گوگل به ثبت رسیده و هم‌اکنون برخی تصاویر مربوط به آن منتشر شده است.

Google-patents-a-method-that-might-put-Android-right-into-your-eye2

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا