آیا سامسونگ در حال تست گلکسی A4 در هند است؟

موبنا – یک دستگاه ناشناس از سامسونگ با شناسه‌ی مدل SM-A430U در لیست واردات و صادرات وب‌سایت zauba مشاهده شده است. با در نظر گرفتن تلفن‌هوشمند گلکسی A3 مدل ۲۰۱۶ که شناسه‌ی مدل آن SM-A310 بوده، و‌ نیز گلکسی A5 مدل ۲۰۱۶ که شناسه مدل آن SM-510 است، احتمالا دستگاه ناشناس مورد اشاره گلکسی A4 …

موبنا – یک دستگاه ناشناس از سامسونگ با شناسه‌ی مدل SM-A430U در لیست واردات و صادرات وب‌سایت zauba مشاهده شده است. با در نظر گرفتن تلفن‌هوشمند گلکسی A3 مدل ۲۰۱۶ که شناسه‌ی مدل آن SM-A310 بوده، و‌ نیز گلکسی A5 مدل ۲۰۱۶ که شناسه مدل آن SM-510 است، احتمالا دستگاه ناشناس مورد اشاره گلکسی A4 باشد. البته این فقط یک حدس است و نمی‌توان در این لحظه با اطمینان کامل در این رابطه سخن گفت.

در روز ۲ می (۱۳ اردیبهشت)، سامسونگ سه محصول جدید را به منظور ارزیابی و بررسی آن‌ها به کشور هند وارد کرده است. هر کدام از این دستگاه‌ها قیمت ۴۷۷ دلاری دارند که این قیمت برای یک گوشی‌هوشمند به نظر منطقی می‌آید. البته با توجه به قیمت یاد شده نمی‌توان انتظار یک گوشی پایین رده را داشت. درحالیکه مشخصات SM-430U هنوز اعلام نشده‌اند، اما می‌توان سه کابل انتقال داده و نیز سه سیمکارتی که توسط سه محصول وارد شده توسط سامسونگ مورد استفاده قرار گرفته‌اند را ببینیم. احتمالا هدف سامسونگ این است که دریابد آیا تولید این دستگاه‌ها صرفه‌ی اقتصادی دارد یا خیر.

با توجه به اینکه این سه گوشی تنها دو روز است وارد هند شده، قاعدتا زمان زیادی تا معرفی رسمی این محصولات باقی مانده؛ البته اگه بتوانند چراغ سبز و تایید سامسونگ را دریافت کنند. خوشبختانه برخی اطلاعات دیگر نیز منتشر شده که تایید می‌کند SM-430U به احتمال زیاد همان Galaxy A4 یا مدل دیگری از گوشی‌های آینده‌ی سامسونگ است که مراحل آماده‌سازی برای معرفی رسمی را طی می‌کند.

fcc75977-8302-4f7c-b5cd-1d678c41836b

 منبع:زمیت | نویسنده: مجتبی بوالحسنی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا