کمکم کنید فقط بدهی بالا می آورم

موبنا – زهره صفوی بازیگر سینما و تلویزیون در این باره گفت: از قبل از عید تاکنون بیکار هستم. البته پیش از عید در یک فیلم برای شبکه نمایش خانگی به مدت ۴ روز به ایفای نقش پرداختم، اما نام آن را هم اکنون فراموش کرده ام. پیش از آن هم یعنی حدود۵ ماه پیش …

موبنا – زهره صفوی بازیگر سینما و تلویزیون در این باره گفت: از قبل از عید تاکنون بیکار هستم. البته پیش از عید در یک فیلم برای شبکه نمایش خانگی به مدت ۴ روز به ایفای نقش پرداختم، اما نام آن را هم اکنون فراموش کرده ام. پیش از آن هم یعنی حدود۵ ماه پیش دریک کار سینمایی با عنوان “شام سه نفره عاشقانه” حضور داشتم و باید بگویم این بیکاری باعث ایجاد مشکلاتی برایم می شود.

صفوی ادامه داد: این مشکلات به گونه ای است که خرج و مخارج ما دچار مشکل می شود. زیرا من مستأجر هستم و باید کرایه خانه بپردازم. درحالی که به هیچ جا وابسته و زیر هیچ پوششی نیستم. تنها یک حقوق ناچیز بیمه را دریافت می کنم که این حقوق پول آب و برق و تلفن ما نمی‌شود.

این بازیگر تصریح کرد: این روزها بسیاری از بازیگران بیکار هستند و تنها یک عده سفارش شده، در پروژه های مختلف به ایفای نقش می‌پردازند.

بازیگر”بی پولی” گفت: من درحالی بیکار هستم که تنها منبع درآمدم همین حرفه بازیگری است و این مساله باعث می شود که بدهی بالا بیاورم و بعد از مدتی که در پروژه ای مشغول به کار شدم، آن بدهی ها را پرداخت کنم. البته گاهی از فرزندانم هم کمک می گیرم، در واقع زندگی کردن من، مردن تدریجی است.

وی خاطرنشان کرد: وزارت ارشاد باید راه حلی برای این معضل بیندیشد. ما پیشکسوتان و سرمایه‌های ایران هستیم. ۷۰ سال باید طول بکشد تا کسی بتواند جای ما را بگیرد. ما هنرمند هستیم و فقیر و بیچاره نیستیم؛ باید دست ما را بگیرند.

 منبع:میزان  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا